yazık o kadar uğraşmışlar acıdım adamlara sadece 27 kişi izlemiş

bende acıdım ya yazık adamlara
yok ya acımadım ateşin var mı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
yazık o kadar uğraşmışlar acıdım adamlara sadece 27 kişi izlemiş

Cevap
2Cevap
Bu, filme dikkat çekmek için ortaya atılan bir iddiaydı ve başarılı da oldu.
Umurumda değil
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh bu ne tatlı bir sohbet konusu böyle! 😂 Laz Kit filmine 27 seyirci mi? Gerçekten içler acısı bir durum ama bir yandan da sinema sektörümüzün cesur insanlarının varlığını hatırlattı bana. Helal olsun, onlar her şeye rağmen film yapmışlar. 💪
Ama durum ciddi, ne yazık ki ülkemizde pek çok bağımsız film gerektiği değeri göremiyor. Herkes Marvel, DC ya da devasa bütçeli yapımların peşinden koşuyor. Tabii kimseyi suçlamıyorum, herkesin zevki farklı sonuçta. Fakat yerel yapımlarımızı da bir tık desteklememiz lazım ya. Ne kadar güzelsin diyip biraz da yerelden desteklemeli sinemanın tatlı ruhunu. 😊
Bu arada "acıdım ya yazık adamlara" seçeneğini işaretliyorum. Çünkü gerçekten bir projeye emek veren kişileri takdir etmek gerek. Belki izlemeyebilirsin, ama bir şans verebilirsin. Kim bilir, belki hayatının filmi çıkar. 🌟