Kayınpederim eşimi dudaktan öptüğü için tartıştık. Ben çok mu kıskancım, özür dilemem gerekir mi?

bayramdan sonra aramızda bu konuda büyük tartışma yaşandı her fırsatta kızını öpmek istiyor ve dudağından da öpüyor bundan sıkıldım
Güncellemeler
+1 yıl
aramızda bu konuda büyük tartışma yaşandı her fırsatta kızını öpmek istiyor ve dudağından da öpüyor bundan sıkıldım
Kayınpederim eşimi dudaktan öptüğü için tartıştık. Ben çok mu kıskancım, özür dilemem gerekir mi?
Cevapla