Hepimiz bakarız çevremize, insanlara, sevdiklerimize hatta sevdiklerimize bakarız. Sevmediklerimizde dahi güzel olanı görebilmek için nasıl bakmalıyız hayata?
Yüreğiniz ile bakmayı biliyor musunuz?
Yüreğiniz ile bakmayı biliyor musunuz?
Allah'ın yarattığı hiçbir varlıkta kusur yoktur, hepsinde güzellik vardır.
Ancak bazıları illede bunların farkına varmayıp kötü gösterme çabasına girer, bu durumda hepimizi Allah'ın yarattığını, güzelliklerle dolu olduğumuzu ve bunlardan bize kalanın (günümüzün sorunları) görmeye çalışmalı. Böyle düşünmek yetiyor aslında insana. Tam olarak kavramak önemli.
Kalp gözüyle bakmak gerek, gereğinde göz yumak gerek..
Ricalar..
güzel olanı görmek için güzel bakabilmek lazım..
eksikliklerinden çok, artılarına..
her amzna olumlu yaklasmak gerek dostum tabiri caiz toz pembe yasamak
Cevap
5Cevap
Güzel bakan guzel görür neyi görmek istiyosan onu görürsun sen guzel bir insansan baktigin herkezi kendin gibi görürsun
İyi niyetle iyi dilekle bakmak gerekir. Beklentisiz 🤦🏻♀️
Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayatından lezzet alır.
İradeli olabilmek gerek, iradeli olamazsan kendini iyiye güzel olana yönlendiremezsin. Yönlendirdikçe alışırsın ancak
Güzel bakan güzel görür eksik arayarak değil de bütünün güzelliği önemli olmalı
aşkla bakmak gerekir sanki ilk defa yaşıyormuş gibi:))
Pozitif bir bakış açısına ihtiyaç vardır.
Her şeye gözümüzü kapamamız lazım hep iyiyi görmek imkansız
İyi niyetli bakarsan güzel görürsün.
Kalbini eksik etmeyerek bakışlarında.
Kimseye bakmam. Basimi öne eger öyle yürürüm yolda
Adam gibi bakmamalısın 🙂
Yureginden bakacaksin gozunden degil
Sabırlı ve olumlu ama oda her zaman olmuyor
yüreği ile bakana her şey güzel kesinlikle.
Kalp gözüyle bakmak gerek
Güzel bakmak lazim ama nerde
Güzel bakmak lazım hayata
Güzel
güzel bakmak gerek
Güzel bakmak lazım
Zor zanaat
Şaşı
Güzel bakalım
kalbini temizle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar