Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayatından lezzet alır mı?

Her şeyde kusur arayan her şeye çirkinlik yükleyen kendisi gibi olmayan herkese tepeden bakanlara sözüm. Dünyanın en güzeli de olsalar en güzel yerini de görseler, her şeye de sahip olsalar, asla mutlu olamazlar. Çünkü bakışları çirkin, zihinleri çirkin, kalpleri çirkin. Güzellik, önce içeriden başlar...
Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayatından lezzet alır mı?
Cevapla