Kendime zarar vermekten hoslaniyorum. Psikoloji ile ilgilenenler bir baksa 😐?

Bazi zamanlar sinirli ya da uzgun ya da elestirildigimde kisacasi duygularimin karisik oldugu siralar kafami duvara vurmak en buyuk istegim oluyor. Tam kafami vuracagim sira durduruyorum kendimi ve sadece kendimi kesiyorum. Önceleri bu tür aliskanlimlar cok sacma gelirken, simdi ise bunaldigim anda tek carem kendimi kesmek oluyor. Ve tuhaf olan kisimsa bundan hoslaniyorum. Yeri geldiginde kendimi tirmaliyorum ya da sacimi yoluyorum. Sonrasinda pismanlik olmuyor. Sadece kendimi kötüymusum gibi hissediyorum. Bunu yapinca rahatliyor yapmayinca daha fa agrasiflesiyorum. Ve bu cok tuhaf önerileriniz ya da psikoloji ile ilgilenenler bir baksa?
Kendime zarar vermekten hoslaniyorum. Psikoloji ile ilgilenenler bir baksa 😐?
Cevapla