↪️ Kızlar bu durumu yaşayan var mı? Ben eminim bütün kadınlar bunu yaşamıştır ve fazlasıyla merak konusu.😌 Okulda, işyerinde ya da sadece yemek yemek için gittiği restaurantta. Bütün gece bir kadını süzen ya da göz hapsine alan erkek neden ilk adımı atmaz? Siz hiç bir kadını çok beğendiğiniz halde tanışmak için adım atmadığınız oldu mu? #Mademoiselle88♥️
Bir erkek sürekli baktığı kadına neden tanışmak için adım atmaz?
Ekim ayının başlarından beri sürekli denk geldiğim bir tıpçı kız var ben makineciyim bilardo oynarken sürekli karşılaştığım bu kıza biraz oynamayı öğretmeye çalıştım kıza bir hafta önce söz aldım beraber oynamamız için çünkü oynayalım diyordum yanında kız arkadaşları olduğundan mıdır nedendir bilemedim oynayamıyorduk geçen hafta tamam dedi bu seferde yanındaki kız tıpçı kıza kızdı bende tıpçı kıza kızmasın diye oynamasakta olur dedim ve oyunuma baktım bilardoyu bitirdik çıkarken yukarıda bahsettiğim sözü istedim söz verdi fakat ben denk gelmemiz pek mümkün olmuyor deyip numarasını kibarca istedim biraz yüzüme bakıp etrafa bakındı ve ardından hayır tanışmadığım insanlara numaramı vermiyor dedi. Gelinde siz söyleyin şimdi ben ne edeyim? kız bilmiyor olamaz yav mümkün değil kesinlikle kendisiyle ilgilendiğimi fark etmiştir. ?
Çekinmedir. Bunun nedeni de şudur. Artık TÜrkiye de erkek öyle bir hal aldı ki; hoşlandığı kadına baksa abaza, gülümsese sapık, konuşmaya gitse şerefsiz oluyor. Ben şahsen artık kafamı dahi kaldırmıyorum. Bakıştığım, hoşlandığım kadından bir hareket bekliyorum. Bir gülümseme, bir bakış atıp lavaboya kalkması gibi. Yakındığın durumun altında bu sebep yatıyor.
5
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bendeki sorun yüzüne bakamıyorum utanıyorum yanaklarım hemen beni ele veriyor yani bir işaret zor gibi 😀😀
İşareti vermişsin zaten, gelip konuşması için sadece bir ayağa kalkıp lavaboya doğru gitmen gerek. Ha birde gelmeyedebilirler artık sostyal medya check-inler vs de var ordan daha kolay oluyor. Tabi ben bunu seçmiyorum.
Ben bana baktığını gördüm ama belki öylesine bakmıştır diye düşündüm sonra arkadaşım söyledi oda sürekli sana bakıyordu diye bende düşündüm madem o kadar baktı bir icraat olmalıydı 😀😀
olymposta bir kadınla bir birimize baktık uzun süre gülümseştik çok güzeli unutamıyorum sonra yanına gittim merhaba dedim ay sana ne be salak dedi. bir kadınla tanışmaya belki evlenmeye dair ilk ve son kalkışmam oldu. saygılar
Reddedilirim korkusu ya da tepki alabilirim korkusu. Ya aslında bu durumu aşsak var ya her şey daha bir güzel olacak gibi.. İnsanlar birbirleriyle tanışmaya korkar oldu. Hayır yani mesela üniversitede bana soru soracak bir erkek (Tanımıyor beni) soru sormaya korkuyor. Altı üstü öğrenci işlerinin nerede olacağını soracaksın. Zaten o an bana bakınca soru soracağını anladım ve gülümseyip ''Bir yeri mi arıyorsunuz?'' diyince çocuğun dili çözüldü ve konuşmaya başladı. İşte cesaret ve öz güven eksiklği bu.
Sizler hayat dünyasında yaşayan Türkiyenin gerçeklerinden haberi olmayan YALAN UYDURMA SENARYO dizi filmlerde gördüklerinizin gerçek hayatta 1-e-1 olacağını sanan IQ yetersizliği yaşayan insanlarsınız. Bu ülkede erkeklere SAPIK TACİZCİ ve hatta KATİL diyorlar artık "düzgün" hiçbir erkek zorla gelip tanışmaz senin bir çaban yoksa zorla gelip ısrar etmez! sen onu tersler gönderirsen ilteişimi kesersen gerçek hayat yalan uydurma senaryo dizi film değildir ! o insan tekrar gelmez kimse istenmediği yerde durmaz. Eğer bir erkek karşısındaki kadına gelmiyorsa bu o kadının beyinnszliğidir açık ve net. Bir kadın eğer karşısındaki erkeği tatlı bakışıyla belki hafif bir gülümsemesiyle ya da ilgisiyle kendine çekmiyorsa MAL gibi duruyorsa küfreder gibi bakıyorsa ya da hiç bakmıyorsa ya da gözlük takıp kime baktığı belli olmasın havalarındaysa düzgün bir erkek o kadına GEL-MEZ ! neden gelsin ki? sen kimsin nesin? evlimisin? sevgilin var mı? hiç bir çabası olmayan 1 kadına 1 erkek zorla gelirse ya SAPIK durumuna düşer ya da TACİZCİ bunu tüm erkekler bilir ama son zamanlarda "alfa" denilen sapıklar bu işin UZMANI ve PROFESÖRÜDÜR zorla gelirle hatta ısrar ederler utanmaları sıkılmaları yoktur yüzleri yoktur yüzüne tükürsen yağmu yağıyor der.. çünkü o alışkındır amacı yalanlarla kandırmak aldatmak yatmak bırakmaktır. Düzgün bir erkeğin onuru gururu insani değerlşeri vardır ! Sen kibirli kibirli yazmışsın bütün gece kadını göz hapsine almışMIŞ.. peki o kadın neden hiç bir karşılık vermemiş? demekki beyni yokmuş MAL gibi durmuş o erkeğe hiçbir elektrik vermemiş salak gibi beyyinsz gibi beklemiş sonrada erkeği suçlamış ! işte aslında konu bu ! kadını beyyyinsizliği ! Sen eğer karşındaki erkeği kendine çekmiyorsan ona onu istediğini beğendiğini belli etmiyorsan sırf EG0nu kabartmak Şımarıklığını doyurmak için erkek köpektir durup dururken ayağıma gelip bana yalvaracak diye düşünüyorsan sen sadece "alfa" denilen sapıklarla tanışabilirsin ve onlarda gerekli dersi verir sonrada aldatıp terkederler. Aşk sevgi pizza değildir hazır pişmiş önüne gelmez iki tarafta çabalar biri yan gelip yatar öbürü mal gibi beklerse bu aşk değildir zaten ! ayrıca pizzayı bile sen sipaiş ediyorsun öyle kapına geliyor sen hiç beynini okuyup bu kadın pizza istiyor diye kapına pizza getiren pizzacı gördün mü? ama kadınlar o sipariş etmedikleri çabalamadıkları pizzayı hep yiyorlar.. belki o pizza zehirli belki getiren hırsız? bunu düşünecek beyinleri YOK ! zekaları kıt ! insan değiller karşısındaki erkeği insan olarak görmüyorlar saygıda duymuyorlar.. Çoğu MAL kadın insan olup gerçek hayatta yüz yüze kimseyle tanışacak kapasitesi olmadığını için sanal dünyada fa*hişelerin kendini sattığı programlara girip ordan evlenecek erkek arıyor ! ne ACİZLİK ve KİŞİLİKSİZLİK ne UCUZLUK ! insan bile değiller.. Yüzlerine bakan erkeklerle insan gibi "merhaba" deyip tanışMAyıp sanal dünyada aslan kesiliyorlar ezikler korkaklar ! ve konuya geri dönelim.. evet kadın gerekli enerjiyi elektriği karşısındaki erkeğe vermiyorsa tanışmaya çabası yoksa ilgilenmiyor bakmıyor küfreder gibi bakıyorsa ozaman o erkek "düzgünse" ona asla gelmez ! yukarıda yazdım. Tanışmak için beynini kullanmayan bir kadınla düzgün erkekler tanışmaz sadece bakalar 1 yeşil ışık beklerler ama o yeşil ışığı yakıp "gel tanışalım" diyecek beyi ne yazıkki buülkede çok az kadında var.. Kadınlar armuş pişsin ağzına hazır düşsün , aşk sevgi pizza gibi önüme hazırgelsin istiyorlar ne KOMiK ! ne ACİZLİK ! bu kafada olan insanların mutlu olması beklenemez aşkı sevgiyi yaşaması beklenemez zatende olmuyor yaşayamıyorlar hep aldatılıyorlar.. hep aldatılıyorlar.. peki biri sürekli aldatılıyorlar bu GerriZekkalılığın işareti değilmidir? cevabı okuyanlar versin..
Kardeşim dediğinin çoğunda haklısın ama bazı kızlar varki o kadar anlayışlı o kadar düşünceli o bakışmalardan hoşlandığını anlayıp yazmaya cesaretleri var ama yazan kız oluncada bazı erkeklerin öyle bi huyu varki arkası kalkıyor , yani anlayacağın öylesi anlayışlı özgüvenli kadınlarda mutlu olamıyor dediğini ben yaptım bi çocuk vardı okulda hep denk gelirdik ben koridorda dolanırdım o da bunu bilerek sınufın kapısında dikilip o kadar kız arasında full beni seyrederdi en son benimle konuşmaya falan çalıştı bunu görünce ben ona yazdım birazda utangaç biri olduğundan yazmayacağını ben anlamıştım zaten gayet güzel konuşuyorduk genelde ilk mesaj atan ben oluyordum gayet güzel konuşuyor gibiydik sonra sıkıldımı artık nolduysa iletişimi kesmek istemeye başladı kişisel algılama ben hiçbi kızla konuşmuyorum falan gibi bahaneler bulmaya başladı başta anlayışla karşıladım ara ara yazıp hal hatır soruyorum en son selam yazmıştım uzun bi süre sonra gidip erkek arkadaşına üfff yine yazmış yaa demiş, yani anlayacağın kardeşim öylesi iyi niyetli ve özgüvenli kızlarada onları haketmeyen erkekler düşüyo bu hayatta...
@Ahsentufan Ozaman sende "BAZI olmayan ve huyu KÖTÜ OLMAYANI ARAYIP BULACAKSIN ! Armut pişip ağaçtan ağzına DÜŞ-ME-YE-CEK ! Senin seçtiğin erkek düzgün biri değilsen BU SENİN SORUNUN.. ayrıca bahsettiğin erkek değil ÇOCUK.. okulda oyun oynuyor gibisiniz anlattığın kadrıyla , çocukça davranışlar.. olgunlaşmamış hareketler.. zaten okul aşk yeri DEĞİL !!! adı üstünde = OKUL ! okuma öğrenme bilgi edinme yeri.. Zamanında önce aşkı sevgiyi yanlış insanlarla geçici olarak yaşamaya kalkarsan ozaman içindeki aşk sevgi Enerjisini BOŞA harcıyorsun , sonra gerçekten karşına düzgün biri çıktığında onu sevecek onla ilgilenecek onu adam yerien koyacak enerjin kalmayacak ve etraftaki bozuk arıza akıl hastası kadınlar gibi olabilirsin.. Çoğunluk aynı.. . dah aönce nerede bozuk arıza düzgün olmayan erkekLERLE görüşüp hayat enerjilerini boşa harcamışlar ve bu onların jendi seçimi kendi suçu.. kimse boğazlarını sıkmamış arıza ve düzgün olmayan erkeklerle zorla görüş diye.. çoğukadınında sanırım kendi AKLIDA YOK , ilişki uzmanlarından akıl alıp saçma sapan hareketler yapıyorlar ve artık erkeklerde bunları biliyor ve ani keskin tepkiler verip kadınları siliyorlar terkediyorlar ve başka kadın buluyorlar vs vs.. artık modern dünyada şehir hayatında insanlar çamura batmış ddurumdalar.. kadınların çoğu soyunup etini gösterince erkek bulacaklarını sanıyorlar :-)) buluyorlar ama düzgün erkeği değil "SAAPIKLARI" .. Bir kadının karşısıanki erkekle konuşmaya tanışmaya hiçbir çabası yoksa MAL gibi oturup bekliyorsa ozaman onun üzerine hep aynı erkekler ZORLA saldırırlar =. her kadına aynısını yapan yatıp kalkıp terkeden dinsiz imansız ahlaksız gecehayatına takılan bozuk SAAPIK erkekler. Seçim senin aklını kullanmayı biliyorsan seçimlerinde düzgün olacaktır ve düzgün erkeği seçeceksin ! ama erkekleri bu günümüz Türkiyesinde PARASINA göre seçersen ne yazıkki hiçbir zaman düzgün erkek ASLA BULAMAYACAKSIN !..
Erkek teklif eder... Neden? Neden siz gidip konuşmuyorsunuz o çocukla? Ben bunu gerçekten anlayamıyorum. Sizler farkında değilsiniz ama bazen karşı tarafa tam tersini düşündüren sinyaller veriyorsunuz. Yoruma kapalı, keskin sinyaller. İlk yazdığım gibi. O size gelmek zorunda değil. Siz neden gitmiyorsunuz? Çünkü siz kadınsınız. Erkek güçlü olmalı, erkek kadınını taşımalı, evine para getirmeli, sizi gitmeniz gereken yere götürebilmeli, erkek her koşulda karizmasını korumalı. Dünya üzerinde erkeklerden bu beklentiye sahip milyonlarca kadın var. Ve hepsi ilk adımı erkeğin yapması gerektiğine inanıyor. Artı olarak ise ''erkek ve kadın eşitliği'' olması gerektiğini savunuyor. Peki siz erkeklerden bu kadar çok şeyi beklerken neden kadın ve erkeğin eşit olması hayalinize göre davranmıyorsunuz?
Tabi ki oldu ve oluyor. Ama birçok erkek herhangi bir sinyal alamazsa harekete geçmez. Kadının en azından o bakışlara bakarak karşılık vermesi bile yeterli :) Eğer size bakadan adamı beğendiyseniz bir karşılık verin! :D
En basitinden 3sn'den fazla bakın. Bakarken saçınızla oynayın mesela. Bu işin son noktası hafif bir tebessüm etmektir. Öküz değilse anlayacaktır. Ha anlarda harekete geçmezse zaten özgüvensizdir bir işe yaramaz :D :D
Ozaman sana baya özgüven fışkıran biri yanaşır ancak diyecem ama o tiplerde genellikle günlük ilişki peşinde koşan tipler oluyor. İşte öylelerine denk gelmemek için sende 1 adım atmak durumundasın. Benim şahsi fikrim bu yönde en azından :)
Ya ben bir kafede bir adam görmüştüm bir keresinde, aman Allahım, öyle bir adam olamaz yani😂 Tabi adama evdeki kombi gibi baktığım için çok şey edemedim😑
Peki biz bakıyoruz tanışmak da istiyoruz siz de ilk adıma olumlu cevap verecek pozisyondasiniz bunu bize nasıl yansıtırsiniz. Yani biz ters cevap almayacagimizi nasıl anlayabiliriz. Akşam biri ile bakıştık mesela, ama üç arkadastilar , yaşı olgundu yani 25 üstü, ben emin olamadan kalktılar, öyle ki o benim değil ben onun bakışlarını yakalamıştım.
Reddedilme korkusu. Tanışmak için bile merhaba dediğinde tersleyen kızlar, kızlarımız ne yazık ki internet'de neden benim sevgilim yok soru başlığı altında yakınıyorlar. Tam olarak da bu sebepten işte.
Çekingen veya emin olmadığı veya hala samimi değil acaba sevdiği sevgilsii veya ne zaman ayrildi vs düşüncesi veya bakmaz sanmam kabul etmez sevmez vs düşünüyordur ondan
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çekingen olabilir direk bakmak yerine o da benim gibi alttan alttan bakıyodu 😀😀
Eskiden bu taktiği çok uygulardım çoğunlukla tutuyodu, 2-3 gün kesişmeler sonra bakmıyodum. bir kaç gün içinde faceden, instagramdan ekleyip yazıyolardı :))
cesaret edemez. çünkü kadının ne tepki vereceğini bilmiyodur.. evli mi bekar mı diye geçirir aklından. o fitili kadın yakmalı eğer o da aynı şeyleri düşünüyosa..
Kızın yanına gidersin, oha bana yavşıyor der. İmdaat sapık beni taciz ediyor der. Malum kadının bir lafıyla sorgusuz sualiz içeri atılıyor erkekler bu ülkede.
Hoşuna gitmiştir bakmıştır. Tanışmak ya da birşey söylemek zorunda değil bence. Birşey söylemek isteyip söyleyememesinin nedeni de çoğu arkadaşıma katılıyorum kadınlarım alışılagelmiş ters tepkisi :)
Yaralıyım, yaralıyım senden Yaralıyım halimi bir görsen Sevdalıyım hala sana bilsen Bir kez olsun yar yanıma gelsen Unutmadım her gün aklımda sen Başım duman perişanım ben Seviyorum diler gibi vazgeçersen :D :D
En İyi Cevaplar