
Delicesine yağan yağmur altında ıslanıyordu adam umursamıyordu etrafından koşarak bir yerlere yetişmeye çalışan insanları..
Yağmur hayattı çünkü candı toprağa o düşen damlalar meyve olacaktı bir ağaç olacaktı kocaman gölgesinde insanların oturduğu. ağır adımlarımla yürürken gökyüzüne bakıyordu bazen yüzüne yağan damlalar onu gülümsetiyordu.

Yağmuru daha çok izlemeyi seviyordu kadın cama vuran yağmur damlalarını izlerken kahvesini yudumlamak yağmurun ıslaklığı ile soğumuş cama parmaklarını yapıştırmak..
Yeryüzüne düşen her yağmur damlası ninni gibi geliyordu kadına ve o sesi duyarak uyumak en büyük zevkiydi.. Yağmur onun için huzur demektir

Peki siz yağmurun altında ıslanmayımı seversiniz yoksa yağmuru izleyip huzur bulmayı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar