Yağmur güzeldir, peki yağmuru izlemek mi güzeldir yoksa altında ıslanmak mı?, sizin tercihiniz hangisi ve neden?


Yağmur güzeldir, peki yağmuru izlemek mi güzeldir yoksa altında ıslanmak mı?, sizin tercihiniz hangisi ve neden?

Delicesine yağan yağmur altında ıslanıyordu adam umursamıyordu etrafından koşarak bir yerlere yetişmeye çalışan insanları..
Yağmur hayattı çünkü candı toprağa o düşen damlalar meyve olacaktı bir ağaç olacaktı kocaman gölgesinde insanların oturduğu. ağır adımlarımla yürürken gökyüzüne bakıyordu bazen yüzüne yağan damlalar onu gülümsetiyordu.
Yağmur güzeldir, peki yağmuru izlemek mi güzeldir yoksa altında ıslanmak mı?, sizin tercihiniz hangisi ve neden?

Yağmuru daha çok izlemeyi seviyordu kadın cama vuran yağmur damlalarını izlerken kahvesini yudumlamak yağmurun ıslaklığı ile soğumuş cama parmaklarını yapıştırmak..
Yeryüzüne düşen her yağmur damlası ninni gibi geliyordu kadına ve o sesi duyarak uyumak en büyük zevkiydi.. Yağmur onun için huzur demektir
Yağmur güzeldir, peki yağmuru izlemek mi güzeldir yoksa altında ıslanmak mı?, sizin tercihiniz hangisi ve neden?


Peki siz yağmurun altında ıslanmayımı seversiniz yoksa yağmuru izleyip huzur bulmayı mı?


Yağmur güzeldir, peki yağmuru izlemek mi güzeldir yoksa altında ıslanmak mı?, sizin tercihiniz hangisi ve neden?
Cevapla