Yağmuru izlemeyi mi, yoksa altında ıslanmayı mı tercih edersiniz?

1 haftadır her gün yağıyor Ankara’da ara ara. İzlemesi keyifli. Islanması o kadar keyifli değil 😄
Yağmuru izlemeyi mi, yoksa altında ıslanmayı mı tercih edersiniz?
Yağmuru izlemeyi mi, yoksa altında ıslanmayı mı tercih edersiniz?
Cevapla