Ben izleyeyim ya teşekkürler. Geçen tatilde arkadaşlarla kafede oturuyoruz. Yağmur yağmaya başladı. Hazır tatildeyiz ya değişiklik olsun ıslanayım yürüyeyim biraz dedim yağmurun altında. Çıktığım anda doluya çevirdi. Girdim yine içeri 🥲 o gün bugündür yağmur izleyicisiyim
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir ileri bir geri.. her adım bu kapının ardı demek.. sonunda boğulmak olsa da benim o sularda yüzmem gerek. Anahtar deliğinden görünen o küçük manzara, sana yetiyorsa yetsin. Benim o sularda yüzmem gerek.. çok yakıştı bu soruya Sebo