'Kendini hep küçük gören, kibirli olmaya en yakın insandır' tezine katılıyor musunuz?

Spinoza'ya ait olan bu söz düşünmeme sebep oldu. Çünkü ben sık sık kendime laf eden bir insanım. Ama kibirlendiğim tek bir an bile de olmadı.

Siz katılıyor musunuz teze? Gerçekten kendini küçük görenler kibirli olmaya en yakın olanlar mıdır?
Evet.
Hayır.
Bilemedim, kararsızım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
'Kendini hep küçük gören, kibirli olmaya en yakın insandır' tezine katılıyor musunuz?
Cevapla