Benim doğduğum yerde sokak köftecileri var hijyen var mı dersen yok ama bir kokusu bir tadı var.. Ben ülkenin en lüks restoranlarında otellerinde yediğim yemekleri burda yapılan ekmek arası köfte kadar sevmedim lezzet görmedim. Şirketin sahibi de sağolsun benimle beraber yurt içi yurtdışı gezmeyi çok seviyor hep geziyoruz yiyoruz içiyoruz. Tabi buraya da götürdüm bunu, adam yediği köfte de kafayı da yedi, sırf ekmek arası köfte yemek için atlayıp arabaya 600 km yol gidiyoruz yiyip geri dönüyoruz. Yani diyorum ki büyük bir sponsorum var zengin para çok ve biz bu zevkten vazgeçemiyoruz
Alışveriş yaptığım çarşı ve magazalardan vazgecmezdim.. Ykm ve benzeri lüks mağazalar çok zevksiz kıyafetlerle dolu bir keresinde beymene girmiştim fiyatlar çok pahalı birde bedava verseler giymem o derece iğrençti.. Sadece giyim değil mobilya sektöründe de fiyatlar yüksek ama çok güzel ürünler çıkmıyor ikea zaten tasarımda facia sonra tv reklamlarında çıkan ünlü mobilya markaları çok kötü modeller çıkarıyor spotcularda daha güzelleri var milletin cebinde çok para olunca zevksizlesiyor mu ne nasıl begeniyorlar bazı ürünleri sasiyorum..
İnsan para ile zevklerinden vazgeçmez ki. Mesela ben fotoğraf ve uzayı çok seviyorum olası zenginlikte yapacağım şey dağın başından açılıp kapanabilen camdan yapılmış çatılı bir ev. Çatı kısmını da devasa bir teleskop, fotoğraf makinesi ve o görüntüleri ekrana verebileceğim dev bir tv falan yaparım tadından da yenmez. En azından çadırdan ve ayı risklerinden kurtulurum :D
Lükse ilgim olmasa bile, mütevazi bir hayat sürdürürüm. 3+1 bir daire, 2 araba (şehir içi kullanım için elektrikli küçük otomobil ile uzun yolda gezmelik orta boy minibüs) paramın %60'ını fakirlere veririm. Geri kalanıyla kendi arabamla dünya turu için ayırırım.
Zep zengin olursam spor salonunun kralını açıp daha zevkli spor yapcam. Koşu bandında son sürat koscam. Don sürati bana yasaklayan hocaya buradan kucak dolusu sevmeler.
elbette yalnızlık, gece uyuyamama, bazen delicesine müzük dinleyip kafa bulma, herkes ve herşeyden uzaklaşıp çantaya 1 günlük yiyecek doldurup tek başıma balık tutmaya gitme vs...
para var sıkıntımız yok parfüm kullandığım araç markası kesinlikle değiştirmem birde hacının kahvede tavlayı kesinlikle bırakmam muhabbeti on numara :D...
Var soğuk bir gecede en yakın kokoreççiye gidip sıra bekleyip o kokoreçi yemek hatta donmuş ayran bulmamak için dua etmek bunlar güzel şeyler hele kafa dengi 3 5 arkadaşla gitmişsen dahada eğlenceli olur ben severim şahsen
Şu an yeterince zenginim tabiki var düzenli saatte kalktar işime giderim yememe içmeme aynı titizlikle devam ederim vazgeçilmezim saat 12 ile 1 arası bir saat iş yerinde kestiririm ve akşamları 100 sayfa yazı kitap ya da makale okurum
En İyi Cevaplar