zaten çok zenginim, elmalı şekerden hiç vazgeçmedim :) hala düzinelerce elmalı şeker alır dolabıma koyarım ve her günde yerim :) leblebi tozundanda vazgeçmedim, artık kendim yapıyorum , şekerinide bol ekliyebiliyorum bu vesile ile :D
Ben de şey dedin sandım “çok zengin olsanız neye sahip olmak isterdiniz?” 😂😂 cevabım hazırdı ferrari diyecektim de soru başkaymış 😂 zengin olsaydım şarkı söylemekten vazgeçmezdim
Dünya kokar ise bir insan bellidir dünya malının hiçbirinden vazgecemez olur o vakit şükür yoksa ahiret insanın kalbinde ne arar ki vazgeçmek ahir dünyadaki çukura düsürende
En İyi Cevaplar