Bomboş yaşıyorum şu an. Yalnız, bıkkın, kırgın. Daha çocukken ölmeyi istiyordum, büyüdüm ve değişen hiçbir şey olmadı?

Ailem hayatımı mahvetti. Görünürde bir şey yok tabii. Kızları gayet normal, her şeyi unutmuş. İçimde ölüyorum. Bana neden böylesin diyorlar. Neden? Ben en yakın arkadaşım dediğim insana bile o kadar uzağım ki artık. Kimse gerçek değilmiş gibi, sevgi yok gibi. Sadece toplumsal yaşamak zorundayız diye onların arasındaymışım gibi. Sorularının cevaplarını buldum şimdi. Neden böyleyim biliyorum. Ama anlatamıyorum. Kelimeler boğazıma gelmiyor ki düğümlensin. Vazgeçmişim gibi, en başından pes etmişim gibi. Ağlamakla geçen zamanımın ardından bana ağlayabiliyor musun sen diye soruyorlar. Güçlü kalmak zorunda olduğumu bilmeyerek. En yakınım dediğim insanlara bunları anlatamamak zor. Çünkü normal davranmıyorum farkındayım ve bu onlara sebepsiz saçma geliyor. Kendime nasıl yardımcı olacağımı bilmiyorum.
Bomboş yaşıyorum şu an. Yalnız, bıkkın, kırgın. Daha çocukken ölmeyi istiyordum, büyüdüm ve değişen hiçbir şey olmadı?
Cevapla