Sürekli başkalarının kötülüğünden söz ederek kendini iyi kılamazsın!
#OğuzAtay
#BirTutamAşkk
#Başkalarınıkötülemek
#OğuzAtay
#BirTutamAşkk
#Başkalarınıkötülemek
Kendi iyi yanlarini ortaya koymak da bir kotulemedir. Bu yolu tercih ederdim illa birini kotuleyeceksem. Benim yanimda kotu denecek kadar iyi olmayi secerdim.
Kendi kusuruna kör kalmamalı insan , sürekli başkalarının kusurunu gören , kendine kör kalır :-)
Başkalarını kötülemekle beslenen iyi bir insan olamaz bir gün kötülediği insanların ahıyla boğulur gider mutlaka...
Bilemedim
Cevap
20Cevap
Kendin iyi olmadiktan sonra birinin kötülügünü söylediginde sen iyi olmazsin.. :/
Kimsenin yaşantısını beğenmedim. Kendime uygun bir yaşantıda bulamadım. O. Atay
Hayır ben kendimi övüp başkalarını takmıyorum 😂 onlara hakettiği
karizmatik bir kötü olasım var. Hey iyiler! orada mısınız?
iyi insan olunmaz ama egonu guvence altina alirsin.
Olunamaz da bana mesaj atar mısın önemli bir şey için lütfen
başkalarının kötülüklerini anlatan birisi nasıl iyi biri olabilir ki zaten..
hataları örtebilen insanlar, iyi insanlardır..
Ben kendimi kötüleyip, kendimi iyi kılıyorum :D
Bu da güzel bir mantık 😄
Ondan hiç şüphem yok zaten 😄
Asil kötü insan başkasının kötülüğünü araştırıp takilandir
Çok doğru :)
iyi insan olunmaz !
Sen iyi insanların olduğu safta yer alıyorsun 😊
! 😊😊
Olunamaz tabi. Binevi dedikodu bu
İyi biri başkalarını kötülemez zaten
Başkasının ayıbıyla kendi ayıbını örtemezsin
Sadece tribüne oynamak denir 😊😊
ben hep empati yapıp iyi yönlerini ararım.
Başkalarını Kötüleyerek İyi İnsan Olunmaz Bence
ben daha çok kendimi kotuluyorum
Hayır kesinlikle
kendi hatalarıma kör birisi değilim.
Başkalarının iyiliğini konuşarak iyi mi oluruz
Belki..
En nefret ettigim ucuz tipler
Olunmaz
olamazsin
Aynen öyle doğru söze ne denir
ancak aşağlık bir insan olunur
Olunamaz.
Asla
Güzel söz
Asla
Asla olunumaz
olunmaz.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar