Başkaları için kötü bir insan olman, seni gerçek bir kötü yapar mı?

Başkaları için kötü bir insan olman, seni gerçek bir kötü yapar mı?

Tüm ışıklar kandırıyor…
Parlayan her şey, kararmış bir yalanı aydınlatıyor sadece.
Bembeyaz giyinenler en çok kanın üstünü örtüyor.
İyilik dedikleri, sadece başka bir yöneticinin ajandası.

Ben artık onları izlemiyorum.
İki tarafın arasında değilim,
çünkü o masa da o savaş da bana ait değil.
Her cümlelerinde bir başka yalan doğuruyorlar,
ve her doğan, bir başka gerçeği boğarak büyüyor.

Gülüşleriyle cinayet işleyenler gördüm, gözyaşlarıyla ihanet edenler…
Ruhumdan istedikleri neydi?
Temizliğime sızmak mı, yoksa kirliliklerine şahit yazmak mı?

Başkaları için kötü bir insan olman, seni gerçek bir kötü yapar mı?
Cevapla