Kendi eksikliği ve kötülüğü gözükmesin diye başkasını kötüler mi insan?

Kendi eksikliği ve kötülüğü gözükmesin diye başkasını kötüler mi insan?

Çok güzel bir söze denk geldim bugün diyor ki;

Bazı insanlar sizi kontrol edemediklerinde,

Başkalarının size olan bakışını değiştirmeye çalışırlar...

Sizin kötü ya da eksik olduğunuzu bağıracaklar ki kendi kötülükleri duyulmasın!

Bu kadar haklı çok az söz vardır.

Çok taş atmak bazen cila görevi de görebilir...

Kendi eksikliği ve kötülüğü gözükmesin diye başkasını kötüler mi insan?
Cevapla