Neden duygumuzu basit bir yüz ifadesi ile gösterelim ki. Duygularımı bilenler emoji atıp atmamamı umursamaz. Yapay geliyor. Sanki zorunda oldukları için atıyor gibi
Mümkün olduğunca az kullanıyorum ve evet soğuk buluyorlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bazen tam tersi olanları da biliyorum kız arkadaşım yanımda kendi kız arkadaşıyla yazışıyor kız ne yazıyorsa bu hahaha 😂😂😂 yapıp gönderiyor bunu yaparken yüzünde zerre gülücük tebessüm yok sahtelik akıyor bazen resim yanıltıcı olabilir yani
En İyi Cevaplar