Ciddi bir konu üzerinde konuşulurken bende kullanmam ama espri niteliği veya ona yakın şeylerde olmalı yani. Daha da kullanılmıyor da nerede kullanacaklar.
12 Yorumla- +1 yıl
Hele espri yapınca emoji olmazsa o espiri ciddiye alınıyor
- +1 yıl
Katılıyorum. 👍
En İyi Cevaplar
+1 yılHayır tabii ki bazı insanlar sevmeyebilir Yeter ki Türkçe karakterleri düzgün kullansınlar böyle kısa karakterlere ya da hoşça kal derken saçma sapan şekilde yazan insanlara uyuz oluyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Ayy sesli harf kullanmayan diyorsun..
Nbr canım kib 🙄 - +1 yıl
Aynen öyle yani bence biraz güzel kullanmamız gerekiyor ya
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılSoğuk ve itici gelmez. ama normalde başkalarına emoji atıp da bana atmıyorsa aşırı itici bulurum. hele ki samimi olduğum biri ise. yani algınganlık değil bu resmen bilerek atmamak.
24 Yorumla- +1 yıl
Mesafe koydugunu anlarim.. yoksa olay emoji değil aslında
- +1 yıl
Evet oda var..
- +1 yıl
Karşımda ki kişi soğudu diye düşünür ben de soğurum.
- +1 yıl
Teşekkür ederim.
+1 yılSevmiyor olabilir ama arada da atsın yani anayasaya madde mi çıkarıyoruz ne bu ciddiyet.😅😂
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
+1 yılHayır gelmez, tercih etmiyordur. Bence biraz duygu katıyor emoji. Emoji kullanmaya ılımlıyım, kullanırım. İnsanların kullanıp kullanmaması umrumda değil çok.
12 Yorumla- +1 yıl
Emoji kullanmayinca sozler sert geliyor.. emoji en azindsn biraz yumusatiyot
- +1 yıl
Ama öyle alışılmış ondan sert gelebilir
Kendini kelimelerle düzgün bir şekilde ifade edemeyenler emoji kullanır. Ben bu emoji kullanımı abartanların, mors alfabesine geçmelerine öneriyorum. Ya da el flamaları kullanmaya başlasınlar.
11 Yorumla- +1 yıl
Abartmak da kötü ortasi iyi evet.. cok emoji atmak en azindan 3 kelimelik mesaja 4 tane emoji.. ne var bunda bu kadar gulecek diyorum.
+1 yılMerhaba,
Soğuk itici gelmez ancak sevmiyorum! 😅
Emoji yumuşatıyor, komik, ponçik, tatlı oluyor! 😅
Emojileşelim! 😅 Emojile beni! 😅 Emojin olayım gönder beni at beni tut beni! 🤣115 Yorumla- +1 yıl
😂Ay sen yine geldin mi ksjsjs geldim körmisin jsjsjus zsten bi sen bi ben emojiyi bu kadar bol kullanıyoruz sevilmiyoruz😂😂
- +1 yıl
Geldim geldim Ben seviyorum vallahi sevmezse sevmesinler canları cehenneme 🤣😅🤣
- +1 yıl
Canları cennete diyelim😂kiyamam lan kimseye
- +1 yıl
Ben de kıyamam zaten kanka lafın geliş gırgırına söylüyorum 🤣😅🤣
- +1 yıl
Emojilerim seni ceylannn dikkat et fazla sekme buralarda 😂😂😂
- +1 yıl
Emojileşelim Emojile beni emojin olayım tut beni yala beni öp beni ne lan bu saçma sapan şeyler 🤣😅
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Djsjsj
- +1 yıl
Aa öteki gelmis hoş geldin
- +1 yıl
Ötekileştirmemek lazım hep bundan kaybediyoruz 😅
- +1 yıl
Hoş buldummm. @Kim-Bilir-Belkidee Sen yeter ki isteee emojilere boğarım seniii atar tutar çarparım duvardan duvaraa 😂😂 evet çok saçma ne bu böylee 😏
- +1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun kardeşim kesinlikle katılıyorum Cübbeli Ahmet hocanın da dediği gibi ne lan bu 😅🤣Bende çarparım atarım 🤣😅her türlü yapıştırırım 😅🤣 saksıya çiçek gibi manası derin 🤣😅ben adama bilezik gibi fesleğen gibi anlamına gelir 😅🤣 şerbetliyim 🤣😅
https://m.youtube.com/watch?v=WYqVj1CuPL8 - +1 yıl
Sen şerbetli ben sütlü 😂 hadi bakalım nereye varacak bu işin sonu
- +1 yıl
Kusucam hocam emojilerden 😂tezil ettiniz soruyu 😂😂
- +1 yıl
Sütlü Nuriye olsun bari 😅🤣
+1 yılGeliyor ister istemez, ben emoji, random Allah ne verdiyse kullanıyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Ben de bende🤣🤣
- +1 yıl
🤭
+1 yılBen Emoji kullanmadım hiç sırf buyuzden yanlış anlaşılıyorum gerçekten abartıyorlar bazen
12 Yorumla- +1 yıl
Arada at be bir sey olmaz.. benim var oyle arkadasim, sesli konuşurken guler yüzlu yoksa mesajlaşırken, silah zoruyla yaziyor zannediyorum😂
- +1 yıl
Evet gerçekten hahahahah tüm samimiyet emoji kullanmadım için ölüyör hahahahah
- İnternet & Teknoloji konusunda 419 cevap paylaştı.
+1 yılEvet soğuk ve itici geliyorlar. En azından bir random atabilirler djjdjd
13 Yorumla- +1 yıl
Random ya olay bu jdjdjdhd😂
- +1 yıl
Hem random hem emoji hocam nasıl?
- +1 yıl
Jsjdjsjd biri tuzdur diğeri biber. İkisi bir arada iyi gider sjjdjd😅🤣
- İnternet & Teknoloji konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılÇok nadir emoji kullanırım. Buzdolabı olmak dışında olumsuz tepki almadım 😄
12 Yorumla- +1 yıl
Neyseki nick belli ediyor😂
- +1 yıl
Nick spontane birşeydi, bununla pek bir alakası yok 😄
+1 yılÖyle evet.. Biz nerden bilelim yoksa kaşlar çatık mı, ağız kulaklarda mı.. 😄
14 Yorumla- +1 yıl
Mesela Şu an böyleyim😃
- +1 yıl
Ağzın da maşallah.. 😄
- +1 yıl
🤣şuan boyle oldum ksjsjs
- +1 yıl
Şekilde şekile desene.. Yürü bee.. 😅
İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çok ta önemsemem ama sizin yaşlarda olur abim Çocuksunuz daha
113 Yorumla- +1 yıl
😂naptin dur aramizda 3 yas var
- +1 yıl
Evett çok güzel dimi
- +1 yıl
🙄bunlari buralarda konuşuyorum..
- +1 yıl
Muyorum
- +1 yıl
He aynen
+1 yılEmoji kullanmayan kişinin bütün mesajlarını ciddiye alırım şaka yapsa alınırım emijisiz olmaz o anki duygusunu yazıdan anlamıyorum çünkü.
10 YorumlaKomik anlarda kullanılır ciddi anlarda değil tabiki bide erkeler kullanırken dikkat garip kaçıyor bazen kullandığınız emojiler
10 YorumlaYıllardır emojisiz harf yazamıyorum :) İnsanlara ruh halimi gösterme açısından güzel oluyor :)
10 Yorumla
+1 yılEmoji olayını ben pek sevmiyorum atmayınca da espriler falan belli olmuyor mecburen arada gülüyoz
10 YorumlaKarakterini tanıyorsam hani dışarıda benle gülüp eğlenen birisiyse hayır takılmam. İtici falan gelmez.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 991 cevap paylaştı. benim gibi biri demek ki yalnız değilim. Soğuk ve sanki konuşmayı istemiyormuş gibi geliyor bana
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 961 cevap paylaştı.
+1 yılGelmez ama
Emoji kullanmayan da ne bileyim lgjk
Ben çok severim emojileri 💙10 Yorumla Konuya göre bence emoji atılmalı ya ben genelde öyle yapıyorum
10 YorumlaEmoji kullansınlar ya kullanmadıkların da ben anlayamıyorum o zaman hissettiklerini ☺️
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.
+1 yılBence de ya emoji şart. Ben ciddi olmak istediğim mesajlarda emoji kullanmam.
10 Yorumla
+1 yıl5 tane emoji kullanırım günlük hayatta 🤠💀🔥🤡❤️
mesai başında çok emoji kullanırım sadece10 YorumlaEmoji kullanmayanı ciddi buluyorum...👍🏻
10 Yorumla
+1 yılHem emoji hem de random kullanmıyorsa soğuk bulurum
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 575 cevap paylaştı.
+1 yılEmoji kullanımını seviyorum daha anlamlandırıyor öbür türlü yanlış anlaşılmalar olabiliyor
10 Yorumla Random bari at tek atınca cıvık gibi hissediyorum kendimi
10 Yorumla
+1 yılBenim için önemli değil ama ben emoji veya random kullanmayınca yazdıklarım yanlış anlaşılabiliyor.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 927 cevap paylaştı. Emoji kullanmayan insan soğuk veya tavırlı gibi geliyor
10 Yorumla
+1 yılÇok emojidense atmamak daha iyi bir de random var ki sinir ötesi
10 Yorumla
u +1 yılPek emoji kullanmam ama soğuk olduğum anlamına gelmez. Sesli konuşunca anlıyorlar.
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılEmoji duyguyu iletiyor lazım olan yerde kullanmak şart
10 Yorumla Kişisine göre değişir emoji kullanmayan arkadaşlarım var ama tanıdığım için sorun olmuyor
10 YorumlaEmoji kullanımını seviyorum daha anlamlandırıyor öbür türlü yanlış anlaşılmalar olabiliyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılemojisiz soguk ve ciddi buluyorum, emoji kullanilmali, kasmamak gerek djsj
10 Yorumla
+1 yılFark etmez ya bana karşı bir duruşu olsun da 😃
116 Yorumla- +1 yıl
Herkese bol keseden emoji atip sana hiç kullanmazsa?
- +1 yıl
Geçen senin sorun, KızlarSoruyor ınstragm sayfasında paylaştılar gördün mü?😂
- +1 yıl
Oha hayır görmedim hikayede mi 😂😂😂
- +1 yıl
Hayir nasil gormezsin ya. Sayfada paylastilar hende yorum yazdim ooo kimleri görüyorum yazdim 😂😂
- +1 yıl
Takip etmiyorum demek ki dur bakayım 😂😂
- +1 yıl
😂ben ediyorum bi gun benim sorum da oraya düşer beeee
- +1 yıl
İnş. Yiaa 😂😂😂
- +1 yıl
Hahah baktım şimdi senin yorumu göremedim ama millet neler demiş soruyu soran 14 yaşında mı demiş 😂😂😂😂
- +1 yıl
😂derlerr
- +1 yıl
Ben hesabi dondurdum😂
- +1 yıl
Bu sıcakta iyi gelir aferin 😂😂
- +1 yıl
Oo kaliteli espiri severük kkjs
- +1 yıl
Kalitenin adrese Madagaskar ssjdjdjd
- +1 yıl
Pekte mütevazi jsjsjs
- +1 yıl
İnsan kendini bilmeli 😂
+1 yılÇok atmak da itici hiç atmamak da bence 😀
12 Yorumla- +1 yıl
Orta her zaman iyi çiçeğim 🌸
- +1 yıl
Kesinlikle bebişim 😍🌺
+1 yılAlışkanlık olmuş senin için.
11 Yorumla- +1 yıl
Hayir içimden geliyorsa atarim.. ciddi durana ciddi emoji atana emoji.. hatta hic emoji atmasam senin modun mu düşük diye soruluyor
+1 yılbana gelmez ama kelimelerin sonunu bazen uzatmıyosa işte o bana soğuk gelir
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 766 cevap paylaştı.
+1 yılEmoji kullanmak sart mi?
11 Yorumla- +1 yıl
Değil ama yazdıklarımız ciddi alinip geriliyoruz.. espiri yapıldıysa atilir emoji öteki türlü çok ciddi oluyor. Yanlış anlaşılıyor..
Evet ben emoji kullanmadığımda soğuksun diyorlar
10 Yorumla
+1 yılHayır niye itici gelsinki
10 Yorumla
+1 yılKarşı taraf bekliyor atıyorum bende
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBende çok kullanırım
10 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u +1 yılYAzıp yazıp mesajı kapatan daha ıtıcı olur
10 Yorumla Kesinlikle ama kim olduğunu da önemli
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 338 cevap paylaştı.
+1 yılKıvamını tuttursak yeter
10 Yorumla Evet hiç sevmediğim insan tipleri
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 2,1b cevap paylaştı. Benden bahsediyor.
10 Yorumla
+1 yılDaha samimi geliyor.-.
10 Yorumla
+1 yılEvet bana öyle geliyor
10 Yorumla
+1 yılGelmez, çok/gereksiz kullanmak itici.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Enerjisini alabiliyorsam emoji şart değil
10 YorumlaAy evettt ya çok itici 🙄
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılProblem değil. Ben de kullanmam
10 Yorumla
+1 yılgelmez niye gelsin
10 Yorumla
+1 yılmodum düşer en kötüsü yani içimden yazasım gelmez
10 Yorumla
+1 yılEmoji güzel şey :)
143 Yorumla- +1 yıl
Bence de güzel.. duygularımizi oblarla yansıtabiliriz, emoji olmayinca aşırı ciddi oluyor
- +1 yıl
Sadece ciddi ile kalmıyor bence üzüyor, telaşlandırıyor. Acaba benden ötürü mü bile dedirtiyor ortada bir şey yokken... Çok da güzel bir insan tercih etme nedeni oluyor aslında
- +1 yıl
Sürekli emoji kullanan ben.. iki mesajimdan ikisi emojisiz olunca.. inci modun düşük mü diye geri mesaj alıyorum 😂yahu Sürekli de gülemem bazen dümdüz durasim geliyor
- +1 yıl
Bende derdim doğrusu :D Buna karşılığım söyle de beraber duralım dümdüz olurdu. Ne konumda olursa olsun birinin hayatını paylaşıyorsan duygularını da paylaşmalısın gibi bir içgüdü güleç insanların fikirdaşlığıdır :D
- +1 yıl
Tebessumden zarar gelmez gülün yahu vallahi değmiyor 😂
- +1 yıl
İnci dümdüz dururken de gül yahu vallahi değmez bu dünya :D
- +1 yıl
Dümdüz durunca gulersem dumduz duramam jjshs
- +1 yıl
Sen gül ben dümdüz duruyormuşsun gibi görürüm fikirdaşız diyorum sana daa Allah Allah :D :D
- +1 yıl
Tişikkir idirim 🤭😂
- +1 yıl
İki mesajında gülmemezlik yapma o teşekkür yerine geçiyor :D :D
- +1 yıl
Randomsuz olmuyor 😂
- +1 yıl
Eskiden kullanmış olsam, sonra pek hoş bulmasam da anlayabiliyorum bunu... Karşılıklı tevazu sıkıntısız iletişim :D :D
- +1 yıl
Random 😂60 yasindaki babam bile Random atiyor be
- +1 yıl
Bak bunu yadırgarım şimdi :D Abicim senin ne işin var mesajla dakikan mı yok arasana mübarek :D :D
- +1 yıl
Babam mi jsjsjd babam ya adam bazen mesaj atasi var bana komik video atar😂😂
- +1 yıl
Bak ya :D :D Ne güzel baban var Allah sağlıklı huzurlu ömürler versin :)
- +1 yıl
Amin cumlemizin
- +1 yıl
Amin demeyi isterdim, bir yerlerden gülüyordur ama senin bu gülmediğin 1. yazın haberin olsun :D :D
- +1 yıl
Anlamadim😂
- +1 yıl
Ama tamam da habire de nasıl güleyim kjj dua bu
- +1 yıl
Cümleyi anlamaman ve anlaman gerektiği yeri anlaman baya ince detay :D :D
- +1 yıl
Hahaha😂adı güzel vala kafam çorba oldu oteki görüşler, sorular bana afedersin mala anlatır gibi anlat
- +1 yıl
Kemal Sunal'ın çökün kalkını gibi oldu bu, bi gül bi gülme :D :D
- +1 yıl
Haaha 😂hatirladim o sahneyi
- +1 yıl
Tövbe estağfurullah :D :D dümdüz dur sakinleş İnci relax :D :D
- +1 yıl
Sakinim gayet.
- +1 yıl
O değil çok gülünce de insanın yanaklarına kramp girmiş gibi oluyo :D :D Biri görse ağzın kulaklarında diye dalga geçer :D :D
- +1 yıl
Öfff hemde ne yanaklarım ağrıyor benim jsjsjsjs
- +1 yıl
"Sakinim gayet." Ovv etkilendim, çok ciddi :D :D
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Harbi harbi ağrıyor şu an :D :D
- +1 yıl
Ciddi duralim aa yeter. Kac sn? 10 sn falan
- +1 yıl
"Ciddi duralim aa yeter." Daha 1 saniye olmadı sen 10 diyosun :D :D
- +1 yıl
Jjsj
- +1 yıl
Bu kadar ciddi olma gülüşe yetişirim de hızına yetişemiyorum :D :D
- +1 yıl
😂😂iyi akşamlar
- +1 yıl
Hayırlı akşamlar... :D Kamera arkası Allah'ım yanaklarımı hissetmiyorum
- +1 yıl
Kamera arkadasi jjsjs😂
- +1 yıl
Napacoğuk :D :D - +1 yıl
🤣🤣..
- +1 yıl
Ben oynamıyom ya :D :D yorumlar romana dönüşmüş kendi yorumumu bulayım derken kayboluyordum az daha :D :D
- +1 yıl
Uzun görüşler de olunca oyle oluyor
- +1 yıl
Olsun sen yine de gül :D :D Kamera arkası... Hasta mıyım neyim oda bir insan bu kadar da gülmesin yahu :D
+1 yılCiddi gelir kullanmak zorunda değil
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYooo atanlar gelio itici
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsinirli gelir
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnlamam ki öyle duygularını atsın emoji
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı. Kesinlikle 😂
20 Yorumla- Devamını Gör (25)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Napacoğuk :D :D