Mesajlaşırken, hiç emoji kullanmayan insanlar size soğuk ve itici gelir mi?

Ya ben emojisiz yazamam, karşımdaki kişi hiç emoji atmayınca, ikinci mesajı atmaya çekiniyorum. Çok ciddi ve resmi oluyor.. çok emoji atmak mı iticilik, hiç atmayan mı?
Mesajlaşırken, hiç emoji kullanmayan insanlar size soğuk ve itici gelir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu beğenen elleriniz dert görmesin ❤
Güncellemeler
+1 yıl
Cok teşekkür ederim günün aorusu olmuş 💃🥳❣
Mesajlaşırken, hiç emoji kullanmayan insanlar size soğuk ve itici gelir mi?
Cevapla