Soğuk bulurum, ciddi bulurum rahat edemem ikinci defa yazmam😒

#inci
Soğuk bulurum, ciddi bulurum rahat edemem ikinci defa yazmam😒

#inci
Ya genelde kullanıyorum ama sebebi sevgilim yani ilk tanıştığımız zamanlarda soğuk mu yapıyorsun demişti tuhaf hissetmiştim o gün bugündür bol bol kullanıyorum 😂
Gayet ılıman bir mesaja emoji koymadım diye az önce trip yedim
🙏✨🎈
Ben bol kullanırım bilirsin 😂
Aslında soğuk bulmuyorum ama sık sık rastladığım sorunlardan.
Emoji olmadan ruh halini kestirebilmek zor oluyor. Bu sebeple soğuk bulunduğum çok oluyor.
Cevap
47Cevap
Yani tepkileri pek anlaşılmıyor o vakit arada kullanmak lazım
Peki.
😀😁😄😆🤣😂☺🥰😎😊😉😮😏😑😘😎😎😔🤤😝😜🙏😳😡😱🤢👶💞🥵😠😠
Bu da cok itici be😃
Tüh
Öyle bir noktaya geldim ki emoji çok kullanıyorum kullanmayınca sanki eksik yazmışım gibi hissediyorum 😅 mümkün mertebe az kullanmaya çalışıyorum bazen evet emoji kullanılmayinca soğukluk geliyor her zaman değil tabi
Kullanmayı tercih ediyorum genellikle yanlış anlaşılmaya maruz kaldığımız için ne anlatamaya çalıştığımı emoji ekleyerek yardımcı olmaya çalışırım;katşı taraf için 😅
Önceden hiç kullanmazdım ama şu sıra başladım ufak ufak atmaya randomdan nası vazgeçeyim ama çok dadlu şuna bak yahu vhgbhvg otomatik tebessüm ediyo insan
Ben de özellikle bu 😂 emojiyi çok kullandığım için eleştiriliyorum ve o yüzden az kullanmaya çalışıyorum.
Evet boyle herseye karsi olup kendini herkesten farkli hissetmeyi seven tipler olur ya oyle biri canlaniyor kafamda...
Ben de emoji kullanmayanları samimiyetsiz bulurum ve çok fazla kullananları da bir şey isteyecek kesin diye veya pazarlamacı farz ederim.
Bazı kişiler yazı dilinde çok soğuk oluyor ama konuşurken çok cana yakın yine de böyle insanlarla ben de rahat edemiyorum
ben emoji kullanmıyorum hem üşeniyorum hem de hangisi ne anlama geliyor bilmiyorum milyon tane gülücük var aralarında ne fark var
Mimiklerini görmediğimden ne şekilde söylediğini kestiremem.
Evet gereksiz ciddi buluyorum o yüzden her zaman emoji kullanmaya çalışıyorum. :D
Evet ruhsuz olduklarını düşünüyorum allahın cezaları 🤨
Sürekli kullanırken bir anda bırakırsa elbette soğuk bulurum. Onun dışında soğuk bulmam
Emoji kullanmazsan yazılar çok sert algılanabiliyor. Renklendirmek lazım🎨
Sanal alemde emoji olmayınca bazen karşı yanlış anlayabiliyor : ))
Selam 👋😅
Evet biraz 😅 yani ne zararı olabilir ki şu emojilerin
Espri mi yapıyor yoksa ciddi mi o kısmı anlamak biraz sıkıntı oluyor :)
Emoji kullanmiyorum, soguk oldugumu soylerler.
Emoji kullananlar çok yapmacık ve itici geliyor bana ve hepde doğru çıkıyor o yüzden hayır
Mesajda kullanılması gereken bir durum ifadeni belirtiyorsun
Onun yerine random kullanıyorsa veya yazım şeklinden birkaç şey belliyse sıkıntı yok. ^^
Yok yav niye öyle olsun ama her mesajın sonunda bi random görmek isterim ndjdmdmdmd
yüzyüze bildiğim biri ise alışabiliyorum ama diğer türlü soğuk geliyor.
Evet samimi gelmez gerçi emoji kullanıp samimi bulduğum kişiler de yanılttı
Çoğunlukla evet , emojiler sohbete sıcaklık ve samimiyet katıyor.
Evet
Mikrodalga da 2 dakidada ısıtıyorum iyi oluyor.
Neredeyse her yorumda 😅 kullanıyorum. Alışkanlık oldu artık. Ağlarken bile 😅 böyle 😂😂
Bende aynı şekilde. Emoji duygu aktarır bence 😇
Bazen emoji olmadan da duyguyu hissedebildiğim için çokta takmam bu kısmını...
Sürekli emoji kullananlar çok itici bence. Söyleyecek kelime bulamayınca emoji kullanıyorlar ki bu da cahilliğin göstergesi.
Ciddi insan sevmiyorsunuz yani
Ciddi değilde alıştım karşımda soğuk biri var espiri yapıyorum tepki sıfır
Şimdi emojiden çok random kullananlarda var emojisiz olur mu hiçç
Evet aşırı soğuk buluyorum
Duygusuz Soğuk buluyorum 😂
Hayır ya öyle düşünmem
Yok ya. Yerine göre koyarım bende.
Evet. Ciddi buluyorum bir bayılma geliyor bana
Ben kullananları pek ciddiye alamiyorum
Evet biraz soğuk olur
Hayır tam tersi samimi geliyor
Sürekli sırıtmakta iyi değil ama
Emoji kullanan insanla muhabbeti keserim
Bulmuyorum bende çok emoji kullanmam
Sevmeyebilir ba önemsemen
Samimi olmadıklarıma kullanasım gelmıyor.
Konuşmaktan hiskanmam oyleleriyle
Evet aşırı ciddi geliyorlar bana 😂
Random da atmiyorda evet öyle düşünürüm.
Bazen emoji yerine bdbdhdghsjzvd
He mesela ben emoji bağımlısıyım 😂
Evet soğuk geliyorlar
Soğuk değilim hep kullanmam
Bana da bi sorun var gibi hissettiriyor… 🤭
Evet çünkü yazı ile duygu ifade edilmiyor.
Ben artık ikisinide samimi bulmuyorum.
ben kullanmıyorum ama gayet de sıcağım ((:
Bir samimiyetsiz geliyor 😂
Ben fazla kullanmam
Kısmen soğuk işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?