Mesajlaşırken hiç emoji ve gülücük kullanmayan insanlar size de soğuk geliyor mu?

Yav geriliyorum böyle olunca. Ben çok emoji kullanırım, gülerim. Karşımdaki ciddi olunca konuşma hevesim kaçıyor. 😒
Mesajlaşırken hiç emoji ve gülücük kullanmayan insanlar size de soğuk geliyor mu?
Cevapla