Soyuyla övünen terbiyesizler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Soyuyla övünen terbiyesizler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Herkese merhabalar dostlarım, canlarım. Bir grup zât, övünecek hiçbir başarıları olmadığından sürekli kendi soylarını ve soyağacındaki "asaletlerini" gündeme getiriyorlar. Soylulukları ve asaletleri ile övünen zâtlar, en ufak bir münakaşada kelimenin tam anlamıyla sokak ağzıyla konuşmaktan ve küfürler savurmaktan geri kalmıyorlar. Lafa gelince hepsi İstanbul beyefendisi veya İstanbul hanımefendisi fakat işlerine gelmeyen bir durumda kahvehane dayısı oluveriyorlar.

Hayatında hiçbir başarısı olmayan ve ancak soyuyla övünüp terbiyesizlikten de geri kalmayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

#SolBakışSoruyor
#AsaletTerbiyedenBelliOlur
Soyuyla övünen terbiyesizler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla