Ben galiba ateist oluyorum farkında olmadan ne yapmalıyım?

Her zaman akılcılığı ve sorgulamayı esas aldım. Çok fazla ateistle tartıştım.
Lakin bu durumu bir toplayıcı gibi düşünün.

Her ateist sizde ayrı bir sorgu bıraktı.

Sonra bunlar zihninizde toplanıyor önce dikkate alınmayacak kadar küçük olan düşünceler, her aklıma takıldığında erteleme sonucu dağ olup çıkı verdiler.

Sonra gittikçede zihnimi ele geçirmeye başladı bu durum.

Gittikçe İslamdan soğumaya başladım. Ama gönlüm hala Allah diyor.
Dinimin bir çok deyişini saçma bulmaya başladım. Ama kalbim hala Allah diyor.
Zihnim bana notlarımın arasındayken tek şeyi sundu.

Ya bu dağı yıkmak için bu sorguları tek tek araştırmaya başlayacaksın, islamın aydın insanları bu konuda ne diyor diye.
ya da dağın seni ele geçirmesine izin vereceksin.
ya da ne dağın seni ele geçirmesine izin vereceksin nede sen dağı yıkacaksın. Aklın çok şüphe içerisinde de kalsa sadece inanıyorum diyerek hayatını geçireceksin.(Neden bu ihtimal var? Çünkü sahiden aklımda oluşan bu dağa cevaplar olduğunu sezebiliyorum, ama işlerimden güçlerimden hiç vakit ayıramıyorum bu duruma)
Dağın seni ele geçirmesine izin ver.
Dağı yıkmak için çalışmalara başla.
2'sinide yapma boşver.
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ben galiba ateist oluyorum farkında olmadan ne yapmalıyım?
Cevapla