Ateist oluyorum sanırım kafam karışık napmaliyim?

Kendisine tapması için küçük ve değersiz varlıklar yaratması, tapmamayı seçebilmek için irade vermesi, kendini göstermemesi ve bunun sonucunda varlığına inanmayanları işkenceyle cezalandırması onu kusurlu gösterir. Ve henüz aklı başında olmadan çocukken ölen birinin cennete gideceğini söyleniyor ee imtihana gelmiş biri sınav kağıdı kalmadığı için direkt sınavdan geçirmeleri gibi, bu da büyük adaletsizlik? Neden bize azla kanaat edip şükretmesini öğütleyenler neden hep kendileri en zengin insanlar? Ya da neden kendinden en emin olduğunu iddia eden din aynı zamanda karşı çıkanları en çok susturmaya çalışan din?
Ateist oluyorum sanırım kafam karışık napmaliyim?
Cevapla