Yurtta yalnızliktan hep ağlıyorum, ne yapmaliyim?

Evimde kilometrelerce uzak bir yerde üniversite okuyorum. Ailemden uzakta. Kaldığım yurtta tek bir arkadaşım bile yok. Yemek yerken yalnızım. Odada yalnızım. Canım öyle sıkılıyor ki dışarı çıkayım desem kimsem yok. Bahceye cikiyorum herkes arkdaslari ile orda burda ben heo yalnizim. Artık çok sıkıldım bazen durduk yere gözlerim doluyor. Millet sevgilileri el ele görünce ağlar ben samimi iki arkadaş görsem ben neden yalnızım deyip aglamaya başlıyorum. Kötü biri değilim insanlar neden yanıma gelip tanışmak istemiyor bilmiyorum. Daha ilk senem ve ben bütün bir 4 yilimi böyle gecirmek istemiyorum. Lisede yaşadım pismanlik duydum bunun üniversite de tekrar ediyor olmasi beni adeta boguyor. Kafayı yiyecek gibi oluyorum. Ne yapmalıyım benimle ayni durumu yaşayan var mı?
Yurtta yalnızliktan hep ağlıyorum, ne yapmaliyim?
Cevapla