Kazanmak ve kaybetmek arasında bir yerde duruyorsunuz ve siz başkalarını kazandığınızı/kazanacağınızı düşündüğünüz bir an da aslında kendinizi kaybettiğinizi farkediyorsunuz... Böyle bir durumda ne hissedersiniz? #BirTutamAşkk #Kendinikaybetme
Başkalarını kazandığınızı düşündüğünüz bir an da kendinizi kaybettiğinizi farkediyorsunuz, böyle bir durumda ne hissedersiniz?
Başkalarını kazanmak için kendimi kaybediyorsam o işte bir sıkıntı vardır. Ya kendi benliğimle barışık değilimdir ya da karşındaki beni beğensin havasındayımdır. Ben yine eski benliğime dönerim yanımdaki ister kalır ister gider. Ha değişirmiyim ilk etapta birilerini kazanmak için bence asla değişmem.
Gerektiği yerde değişime açık biriyim, ama beni ben yapan özelliklerim veya prensiplerimi değiştirmek isteyenlere karşı hoş görülü bir tavır sergilemem.
yıkıcı olmadan yaratıcı olunmaz aşk yaratmak isteyen tüm yetkinliklerini yıkmalı yani senin tabirinle kendini kaybetmelidir ya da tüm bunları reddedip yükselmelidir.
Ha şimdi anladm çünkü ben herşeyi ozetleyerek ezberlidim için ders falan kötü his bence olduğunu gibi olan olduğunu gibi svcklr bnce olan sevecen olma yani sevmicen
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Başkalarını kazandığınızı düşündüğünüz bir an da kendinizi kaybettiğinizi farkediyorsunuz, böyle bir durumda ne hissedersiniz?
En İyi Cevaplar