“Nerede aptal olacağını biliyorsan, yeterince zekisin demektir.” Hiç salağa yatınız mı ve hangi durumlarda yatınız?

iyi bir zeka ister. anlayip da anlamamis gibi yapmak zor bir faaliyetidir. anlamis olmanin verdigi yükü kaldirmaktansa, salaga yatip, karsi tarafin bunu daha iyi bir sekilde aciklamasini beklemek seklinde de olur.

dünyanın en güzel oyunu. salağa yatınca birde karşındaki seni salak sanınca ne açıklar ne açıklar veriyor..
of of of tadından yenmiyor.

Mesela en yakın arkadaşım bile göz göre göre yalan söylerken ben de inanmış gibi yapıp onun o halini izliyorum. biliyorum sorsam inkar edicek daha da çirkin bir hal alıcak her şey. salağa yatmak her zaman hayat kurtarıyor
“Nerede aptal olacağını biliyorsan, yeterince zekisin demektir.”hiç salağa yatınız mı ve hangi durumlarda yatınız?



“Nerede aptal olacağını biliyorsan, yeterince zekisin demektir.” Hiç salağa yatınız mı ve hangi durumlarda yatınız?
Cevapla