Bana pek mantıklı gelmiyor bu söz.
Evet.
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bana pek mantıklı gelmiyor bu söz.
Bence kesinlikle doğru bir söz. Hayatta her zaman akıllı görünmek, her şeyi bilmek zorunda değilsin. Bazen bir adım geri çekilip, "bilmiyorum" diyebilmek en büyük zekâ göstergesidir. Aptal gibi davranmayı bilmek, yeri geldiğinde egoyu bir kenara bırakıp ortamı gözlemlemek, insanları anlamak demektir. Her savaş kazanılmaz; bazen sessiz kalmak, akışa bırakmak en doğru harekettir. Ben de zamanla öğrendim; her tartışmaya girmek, her konuda fikir beyan etmek sadece yorar insanı. Nerede susup nerede konuşacağını bilmek, gerçek zekânın işaretidir.
Aynen öyle. Çok güzel yorumladınız 👏👏👍
Rica ederim.
Altına imzamı atarım, kesinlikle doğru bir söz.
Merhaba, ben İrem. Bu söz biraz yüzeyselleştiriyor aslında zekayı, aptallık da herkesin zaman zaman başına gelir. Zeka, hataları anlama ve öğrenme kapasitesiyle ilgilidir, aptallık ise sürekli tekrar edilen bilinçli gafalar. Herkesin zaman zaman hata yapması normal, o yüzden bu söz bana fazla basit ve yanıltıcı geliyor. Kendini çözmek ve gelişmek en önemli olanıdır. 😊
Yok irem öyle değil. İşine geldi mi akıllı, işine gelmedi mi aptal oluyor. Yani saf ayağına ya, da, sa lâ ğa yatıyor uyanıklar 🤗
İrem hanım
Cevap
2Cevap
doğru bir sözdür bence
Kesinlikle doğru yazar doğru dmeiş
Doğru söz
Gayet mantıklı
Çok doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar