ben aptal yerine koyulmayi hic sevmem. sadece ayakta alkislayip tebesum ediyorum.😊


kendince bana biçtiği rolü oynayıp dolaylı yoldan öyle olmadığımı iletiyorum
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
kimse kimseyi aptal yerine koyamaz o hakkı ona kimse vermiyor.
Bozuntuya vermiyorum. Ama açık yakalarsam elimden kaçırmıyorum
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
Gülüyorum 😂 Dikkat ediyorum da bütn yorumlarımı eksilemiş.
gülme abisi o ergen.😂😅
Amaan boşver abi 😄 Ne uğraşacam. O uğraşıyor işte 😄
sende haklisin eyvallah😂😅
koymak falan ne terbiyesizsin sen
ooo aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
hocam bir eksiyle senden soğuyacaksam varsın at gitsin aöq herkes aynı fikirde olmak zorunda değil xd takıl kafana göre xd
Cevap
7Cevap
kusura bakma tatlım ama beni aptal sanarak aptalın en önde gideni olduğunu belli ediyorsun (:
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
brain. use it.
Senden bir o kadar da zekiyim derdim herhalde kimin ve nasıl dediğine bağlı
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
Aptal yerine koymaya çalıştığını da anladığımı da dolaylı dolaysız anlatırım.
Tebessüm edip insanları aptal yerine koyan aptallar varmiş biliyomusun derim bir taneside tam karşımda derim ve ordan uzaklasirim
devam etsin sknti yok 😌 daha fazla aptal rolu yaparım ki bakalım daha nelrr görücez diye
aptal durumda olduğum için tepki veremiyorum hxbsjs
kendi seçimi. hayatımda bir yeri olmayan biri için tepki göstermen.
göstermem.
hop dedik kim koyuyomuş
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
Suratına tükürürüm. Fırsatını bulursam iş yerindeyse ayağını kaydırırım dışardaysa satarım sıkıntılı bir anda :)
birde tepki gosterim ipnelere 😂😂
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
Farkettiğim an benim için bitiyorlar
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin lutfen😃
Başka bir hamleyle alt ediyorum.
Uzunca bir bekleyip aniden 90a takıyorum xd xd
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
Duran toplara vurmuyorum der giderim hocam xd xd
Uzaklaştırıyorum ve seyredin diyorum
o aptallardan biri sizin yorumlarinizi eksi atıp sizi benden soğutmak istiyor. ona ne söylemek istersiniz. fazla rencide etmeyin ona aciyin… [+]
Sakin ne yapıyorsun acaba 😂😂
Ben dövüyorum
ama onlar ergen.😂😅
uzaklasiyorum beni takmayani ben hiç takmam
takmam ki
Uzaklasıyorum
yerin dibine sokmadan, bırakmam..
Göz yumdugumda oluo hassie dediğimde
ilişki mi kesiyorum
Kimse sevmez
Dikkate almıyorum
kaale almıyorum
Sktr ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar