Yaşanmışlıklar pişmanlık duygusunu mu tetikler? Yoksa tecrübe mi yaratır?

İyi ve kötü bir çok yaşanmışlıklarımız vardır elbette. Kimisi kötü sonuçlanmış, kimisi "aman ya tecrübe oldu" deyip geçiştirilmiştir.
Bazı rivayetlere göre;
Yaşadıklarından pişmanlık duyanlar, kuyruk acısı yaşamış olanlardır.
Ve aynı rivayete göre de;
Yaşadıklarını tecrübe olarak yansıtan kişiler de, yaşadıklarından mutluluk duyan, memnun olanlardır.
Yaşanmışlıklar pişmanlık duygusunu mu tetikler? Yoksa tecrübe mi yaratır?
Peki ya sizce de bu durum böyle midir?

Yaşanmışlıklar tecrübe midir?
#Pişmandeğiliz

Yaşanmışlıklar pişmanlık duygusunu mu tetikler? Yoksa tecrübe mi yaratır?
Cevapla