Tek kadınla idare edemeyen erkeklerin çok eşliliği savunması sizce de komik değil mi?


Ayrıca çok eşlilik yasal olsaydı hiç sevgilisi olmayanların şansı hiç kalmazdı.
Tek kadınla idare edemeyen erkeklerin çok eşliliği savunması sizce de komik değil mi?
Çok eşliliği savunan kadın yoktur heralde aramızda.
Tek kadınla idare edemeyen erkeklerin çok eşliliği savunması sizce de komik değil mi?



Tek kadınla idare edemeyen erkeklerin çok eşliliği savunması sizce de komik değil mi?
Cevapla