Kadın erkek fark etmez kaliteli insanın odağı 1 kişide olur shjdjsjskkssk
3 ay
Kadın erkek fark etmez kaliteli insanın odağı 1 kişide olur shjdjsjskkssk
O bir kişinin de ne istediğinden emin olması lazım.
İki sene Boyunca bakarız, hallederiz, ayarlarız vs diyip çay içmeye bile gelmiyorsa açıkçası hiç de itici değil..
Evet katılıyorum çok iticiler
Abaza gibi tiksinç
Duygularıma tercüman shxhjsjsjj
Gerçek ya bu sitedekiler bile mide bulandırıcı ama mesaj kutum açık diye suçlu ben oluyorum sözde
Kızı mesaj kutusu açık diye yollu ilan edeceğinize kendi zihniyetine sahip çıksın herkes. Öf sinirlendim bak yine aşko shjdjsjs
Gerçekten sövüp engelleyip rahatlıyorum böyle böyle bin kişi oldular balım terapi gibi geliyor artık buradaki erkeklere sövmek jzjshsj
Cevap
46Cevap
İğrenç ötesi doyumsuz varlık
Siz kadınlar da 1 erkeğe odaklı olsanız güzel olurdu dimi maalesef sizde olmayanı karşı tarafta arıyorsunuz
~ Bunun kız versiyonu da itici, arkadaş listende yüz yüze görüşmediğin kişiler olmamalı bence ~
Bencede ya fazlalık
onu takip bile etmeyen kızları takip eden erkekleri gorunce cok uzuluyorum 💔 oyuncu olur sporcu olur takip edersin de kızın 5bin takipçisi var mesela minnacik mikro influ sayılır erkek takip ediyor bir de fotolarini begenmis 😵💫😵💫
Ben sanalda konuştuğum kişiye yeri gelirken bağlı kalırken sitede 8483848383 ekleyen kişileri anlamıyorum amaç ne.
bence öyle, kaliteli insan dediğin gibi tek bir kişide odaklanıyor, başkalarıyla flörtleşmek veya ilgi göstermek gibi bir derdi yok dimi?
Ekliyoruz ama ayıp olmasın diye geri takip ediyoruz konuşmayanlarla konuşmuyoruz konuşanlar da zaten nadir oluyor hocam
Detaya bayıldım şekerim 🤌 kesinlikle katılıyorum
Orası öyle ama karşı tarafa göre biz şekilleniriz bizz robot değiliz
Sorunun güzelliğe bak roman havası geldi aklıma kalitee kalite soru kalite 😂😂
Evet ya midem bulanıyor onlardan
(Allah aponun belasını vereee)
Kadınlarda ekliyor sıralıyor erkekleri sorsak arkadaşım o benim derler
Seçici olmayınca insan tabi kim denk gelirse modunda
Bekar olduğum için istediğim gibi takılıyorum ne var bunda
Yoo çok çekici. Gördüğünüz her kızı ekleyin beyler. Düzgün kızlar bize kalır böylece.
Kesinlikle ama hayatında biri yoksa ve arayış içşndeyse ekliye biliyor insan 🤣🤣
Psikolojik vakalar adam olan 1 tanesiyle devam eder olur olmaz
İşte o bir kişiyi bulana kadar kaç kişiyi eliyorlar
Ee tamam da karı kız ekleyen erkeklerden de karı kız eksik olmuyor ona ne diceksin
Tüketim toplumu olduğumuz için çoğu kişi birisini tüketip sonrakine geçiyor saçmalık
Eklemeyen, isinde gücünde kendini yetiştiren adamları sıkıcı bulmanız hakkında ne düşünüyorsun?
Ben bulmuyorum, bulanlara kasabilirsin duyarını zjdjjsjsjks
Doğru dedin onu ama sosyal medya insanların arasındaki bağı aldı gibi herkes çok kolay ulaşıyor birbirine , gerçek aşkı bulmak çok zorlaştı
Senden bir sonrakine geçiş yaparken zorlanmamak için. Kurt Avını yemeye 40 gün önceden karar verirde , 40 gün ortalarda gözükmezmiiş
Ekleyen itici ancak ekli görüldüğünü gören kadın da uzak durmalı sonuçta onlar kabul ediyor ki o kişi de ekliyor
Hayatımda biri yok o yüzden devamlı ekliyorum yanlış mı ögretmenim?
Eklemesi değil de nefes alana bile yürümesi garip az seçici olun beyler
açık saçık giyinip, foto paylaşan kız daha iticidir
Ne yapalim istekli karekterliyiz
Evet itici vallaha
Doymuyorlar abazalar aç aç
Devamlı zengin koca arayan kız kadar değil
Bi kriteri olmayan her insan itici
hem de nasıl...
Arayıştayım algısı yaratıyor
Köre bir sadaka der gibiler
Kesinlikle bayağı itici kusmuklar jdndnsns
O biterse öbürüne geçmek için işte sbdsnf yedekk
Konuş be helal olsun 💫👸 krqliçe
Bir idoldür bizim için
Evet kesinlikle
hayırrrrr xddd
neyseki öyle derdim yok :D
Bağımlılık :D hasta olmuş onlar yazık 🥹
Ne zaman gelecek eniştemiz
Kaldı mı öyle adam gibi adamlar ya.
Evet, sana katılıyorum 👍🏼
Doğru mesela sende :3
Evet cok iticiler
Tam dayaklık
evet itici
Öyle
tiksiniyorum
Hiç kız eklemedim daha
13 kişiyi takip ediyorsun
Aşırı itici
itici
Yani, çok umrumda değiller ama öyle sanırım
Aşırı hemde 😂
Doğru
On tanede bir tanesi tutar diye ekliyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?