Erkeklerin çok eşliliğe evet demesi çok iğrenç değil mi?

Birisi sormuş, erkeklerin çoğunluğu evet demiş şaka mısınız ya siz? İğrençlik bu, aldatmaktan farkı yok zaten rahat rahat aldatıyorsunuz. Bizde alalım 3-4 erkek kabul eder misiniz? Şeref yoksunu erkekler kapatılsın... (Efendi erkekler de var onlara sözüm yok)
Erkeklerin çok eşliliğe evet demesi çok iğrenç değil mi?
Cevapla