Neden karanlık her zaman şiddeti ve kötüyü çağrıştırır ki, Karanlık neden kötüyü simgeler karanlıktan gelen iyi bir şey yok mu?

Neden karanlık her zaman şiddeti ve kötüyü çağrıştırır ki, Karanlık neden kötüyü simgeler karanlıktan gelen iyi bir şey yok mu?
Karanlık taraf..
Karanlık Güç..
Karanlık insanlar..
Karanlık Tipler..
bu sözcükler hep kötü şeyleri anlatır genelde..
Şiddet ve kötülük karanlıkla eş değerdir
Peki hayatta hiç karanlıktan gelen güzel şeyler yok mudur?



Neden karanlık her zaman şiddeti ve kötüyü çağrıştırır ki, Karanlık neden kötüyü simgeler karanlıktan gelen iyi bir şey yok mu?
Cevapla