"Ağır kadın" tabiri ne demek? Nasıl kadınlar için bu terimi kullanırsınız?

Dün görüşümün birine buradaki bir bey eğer beğendiğim kişiye duygularımı gösterirsem ağır bir kadın olmayacağımı söyledi bende her zaman kartlarım açık oynadığımı eğer seviyor hoşlanıyor ya da beğeniyorsam neden hislerimi göstermeyeyim ki dedim..
Ne zamandan beri bir kadın hisslerini gösteriyor diye hafif kadın oldu?
Sizin ağır kadın tabiriniz nedir?
"Ağır kadın" tabiri ne demek? Nasıl kadınlar için bu terimi kullanırsınız?
Cevapla