
Bazı insanlar bunu çok yapar siz yapmıyorsanız böyle kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok severim. Karşımda ki insan benim sözümü dinlemediği için hata vb. bir şey yapmıştır. Evet hata yapması hoşuma gitmez ama yine de beni haklı çıkarmıştır. Sözümün doğruluğunu ispatlamıştır.
Demeyi de , diyeni de sevmiyorum.
Sevmiyorum, sen dedin doğru neden mani olamadın der ise
Cevap veremez apışır kalırsın
Ben demiştim diyeceğim durumlar hep karşıma çıkıyor maalesef.
Cevap
8Cevap
haklı olduğum bir konu olursa demeyi ihmal etmem bro
nefret ederim ve hep o noktaya gelirim, sen demiştin derler
Ben demiştim değilde, baştan söyledim dinleseydin diyorum.
ahahha karikatür çok güzel 😄
Sevmem ama genelde derim
Dedirtiyorlar ☺️
Evet ben çok seviyorum.
karşımdakinin sinirini bozuyor ve bana saldorıyor
Hayir sevmiyorum uzulerek. Kullaniyorum
Seviyorum 😬
Evet, seviyorum 😄😄
En sevdiğim dsjks
Severim
hayır
seviyorum
Sevmem
Evet
Çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar