Öncelikle belirtmek isterimki dışarıdan çok mutlu gözüken biriyim belkide dünyanın en mutlu kişisi gibi. Ama aslında öyle değilim sadece bu hayatta hep güçlü görünmem gerekiyormuş hissinin bana yaptırdığı hareketler. Psikolojimin normal olmadığının farkındayım ve kendimi dahi anlayamıyorum.19 yaşındayım.3,5 yıl önce babamı kaybettim hep kötü bir aile hayatım vardı kavgalar vs. Çok yanlış insanlar aldım çok yanlış dostlar edindim. Çok yanlış adamlar sevdim çok yanlış adamlara sığındım. Okulumu tüfekle mi basan, beni aldatan kandıranlar mı desem, şuanda adam öldürmeden hapiste yatanlar mı desem, ailesi tarafından iftiraya uğradığım kişi mi desem onca çok şey var ki. İnsanları çok iyi tanıdım bir nevi sarraf oldum 40 kişilik sınıfın tek kızı olarak yıllardır cebelleştim. Ve artık öyle bir hale geldimki kimseyi sevemiyorum. Neredeyse her gören görüşmek vs istiyor fakat kimseyi kabul etmiyorum. Tek tük seçiip konuşuyorum fakat kimseyi sevmiyorum ve kaçmaya çalışıyorum. Seveceğimide sanmıyorum. Napacağım nasıl biriyim neden böyleyim. Herkesi anlarken hemen tanıyabilirken neden kendimi anlayamıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve herşeyi tek başıma atlattım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar