Kimseye karşı bir şey hissetmemek, kimseyi sevmemek?

ben 2 3 yıldır psikolojik sorunları olan biriyim (aşırı değil aslında ama bazen çoğalıyor) 1 yıl ağır depresyondan geçtim ve 1.5 2 yıldır kimseye karşı bir şeyler hissedemiyorum. değer veriyorum ama içimde hiç bir şey hissetmiyorum. bu yüzden karşımdaki kişileri kırıyorum. sevgi hissini yaşamayı özledim açıkçası. bu durumdan muzdarip olup da atlatan var mı acaba varsa neler yaptı nasıl başardı? ya da tavsiyeniz var mıdır acaba? lütfen saçma sapan yorum atacaklar gelmesin...
Kimseye karşı bir şey hissetmemek, kimseyi sevmemek?
Cevapla