Ben çok kötü biriyim. Kendimden nefret ediyorum. peki napmam lazım ki?

oncelikle 18 yasindayim
hayatim ergenlik hatalariyla dolu. yasima ragmen islemedigim gunah kalmadi. ailemin hak ettigi bir evlat olamadim. etrafta herkes arkasini dondu hic arkadasim yok. gunde mesajlastigim tek bir kisi yok. olmek istiyorum ama korkuyorum. kendimi affetmemin bir yolu yok. kurtulmakistiyorum herseyden
Ben çok kötü biriyim. Kendimden nefret ediyorum. peki napmam lazım ki?
Cevapla