AİLEMDEN HABERSİZ HER ŞEYİ YAPTIM YEMİN EDERİM ÇOK PİŞMANIM :( ?

merhaba arkadaslar bu konuyu birine anlatmazsam çok canım sıkılır çok pişmanım :( . Ergenlik haliyle ailemden gizli her kötü şeyi yaptim artık yasamak istemiyorum nefret ediyorum kendimden :( Ergenlik haliyle, arkadaş çevresiyle falan çok bozuldum. Babam yok annemle ayrıldılar ben 5 yaşındayken. Toplam 5 kardeşiz 3 erkek 2 kız ben en küçükleriyim. Size ne yaptığımı anlatayım :( arkadaşlarla gizli gizli sigara içtik baya bir içtim 2 hafta falan şükürler olsun şu an içmiyorum. Ailemdn gizli sevgili yaptım. Anneme yalan söylüyordum kursum var okuldan geç gelcem diye ona yalan söyleyip sevgilimle buluşuyodum. Elini tuttum falan hep anneme yalan söyledim her şeyi yaptım şu an psikolojim çok bozuk yaşamak istemiyorum bıktım artık Allah benim belamı versin :( Ya sigara içtim resmen anneme yalan söyledim ben ne ara böyle oldum. NOLUR yardım edin :(
Güncellemeler
+1 yıl
OKULDAN FALAN DA KAÇTIM :( 😭
Güncellemeler
+1 yıl
PSİKOLOJİM BOZULDU OKULA RUH GİBİ GİDİP GELİYORUM BIKTIM.
AİLEMDEN HABERSİZ HER ŞEYİ YAPTIM YEMİN EDERİM ÇOK PİŞMANIM :( ?
Cevapla