İĞDAŞ BİZİM DOĞALGAZI KESTİ :( 1 FATURA ÖDESEK AÇILIR MI?

Arkadaşlar 2 faturamız biriktiğinden bugün gazı kestiler iki faturayı ödememiz şu an için mümkün değil. il faturayı ödesek açarlar mı bilgisi olan var mı? yardım :(
İĞDAŞ BİZİM DOĞALGAZI KESTİ :( 1 FATURA ÖDESEK AÇILIR MI?
Cevapla