Katılmıyorum ben buna. Insan bazen öyle ruh haline girer ki saçma saapan aslında komik olmayan şeylere bile gülebilir. ya da o ruh halinden sebep herkesin güldüğü ortamda gülemeyebilir. Ben insanlarla 10-15dk diyalog kurduğumda karakterlerini %50-60 çözebiliyorum mesela. O yüzden ben insanı muhabbetinden tanırım. İlk görüşme konuşmada ısınamadığım bir insanla sonradan muhabbet diyalog kuramadım şimdiye kadar. Diyalogumu devam ettirdiğim halde pişman oldugum ya da yanlış tanımışım dediğim kişi sayısı da oldukça azdır.
Zor biraz kendini iyi ssediyodur saçma sapan şeylere güler kendini kötü hisseyodur gülmez karakter konusunda bakcak olursan ağır başlı biri çok gülmez ben mesela ağır başlı olduğum söylenir ama gülmeyi severim 😅 Bazı kişiler mesela bazı zamanlar hunharca gülüyo anlayamazsın bence
Böyle bir şeye hiç dikkat etmedim açıkçası. Benim karşımda bir insan gülüyorsa, gülüyordur yani. Neye güldüklerine ya da neye gülmediklerine hiç dikkkat etmiyorum.
Azizim bu konuda elimde doneler yok. Bilimsel çalışma yapanlar var mıymış onu da görmedim, bilemiyorum.
Ama şunu söyleyeyim, neye güldüğü değil de ne zaman ve ne şekilde güldüğüne bakacak olursak, olur olmadık ortamlarda anıra anıra gülen kişilerin patavatsız olduğunu söyleyebilirim, tereddütsüz
Evet anlayabiliriz. Gülmek, ağlamak, dona kalmak, şaşkın ve boş bakışlar, mimikler, bakışlar, nefes alış veriş, duruş, tepkiler hepsi birer ip ucu verirler. Seni bir 5 dakika göz alıcı bir şekilde izleyeyim oturur sen hakkında roman yazarım...
Sana 5 dakika bakarsam aşık olurum.1 dakikayı geçemedim. Dona kaldım ki! Çok güzel ve muhteşem bir yüzün var. Çok sevimli bir kızsın. aklımda belirenlerden korktum...
Gerçekten seni analiz etmemi istermisin? Fenomenlerden neden ise uzak durmaya çalışıyorum. Profil sayfaları bomboş ve bizlerden fersah fersah uzaklar ve ulaşılmazlar. Oysa fenomenlik popüler olmaktır, örnek olmaktır, tarzdır, en uçta olmaktır, hayatın akışını belirlemektir, olgunluk ve hoş görüdür de aynı zamanda. Ama buradaki fenomenlere nerede ise ulaşmak imkansız. Ondan sonra da sizi fenomen seçen o akılların diye başlıyorum sitem etmeye. Evet profil sayfan seninde bomboş. bunun sebebini öğrenebilirmiyim?
Profilimi gizli tutuyorum, çünkü önceden de öyleydi. Sadece takipçilerim görsün istiyorum. Ama sadece pembelerin isteklerini kabul ediyorum. Ama bu uzak olmakla ilgili değil
Hayır ama! Bu haksızlık! Gerçekten seni analiz etmek istiyorum. Korkmayın amacım alt üst etmek değil. Belkide ömrün boyunca ilk ve son kez ben kimim soruna bu kadar net bir cevap bulacaksın.
Sana daha önce de rasladım ve yine iletişim kuramadım. Hatırlıyorum bu yüzü, unutmam mümkün değil. O zaman da aman Allah'ım meleklerine bile bu kadar özen göstermedin biliyorum. Evet biz insanları o kadar çok seviyor ki Allah melekerin bile gıpta ile baktığı biz insanlarız ve insanların da en güzellerinden birisin...
Dedim ya sorularım da olacak. Yüzündeki altın oran kalbine bakmadıkça som mu sahte altın mı, kaç karat mücevher yoksa kaşıkçı elması mı belli olmaz. Kalbinin çok güzel olduğunu hissediyorsamda emin olmak istediğim için konuşmak ta istiyorum.
İzin verir isen resmini bilgisayaıma indirip yakınlaştırıp büyüteceğim ve elimi, parmaklarımı yüzünde gezdireceğim ve seni santim santim okuyacağım, hissedeceğim ve analiz edeceğim. Varmısın? Ya kendimi tutamazsam? Beni kendime getirirmisin?
Evet işte bundan korkuyordum. Yaş 25 ama hala kalpler mühürlü, hoş görü ve anlayış yeteri kadar oturmamış, korkaksın ve göründüğün kadar ve zannettirdiğin kadar da özgüveniniz yok. Sakın kızmayın siz hala çocuksunuz... Güzellik yetmedi kurtarmadı varlığınızı. Keşke ne demek istediklerimi anlayabilseydiniz? Birinsisi sormadan alabilirdim o resmi asla da engel olamazdınız. ama almadım. Çünkü izninizi almam gerektiğini çok iyi bilecek kadar da olgun, akıllı ve adaletliyim. Hadi o zaman siz varsın size Fenomen diyenlerin gazı ile takılın Fenomen Fenomen...
O da çizgisini bozdu aslında. Trt ve Star kanallarında yayınlanan bölümler altın dönemleriydi. Şimdi doğaçlama stiline eskisi kadar gülmüyor millet ya da Tolga Çevik'te sıkıntı var bilemiyorum artık.
her şeye gülüyorsa şımarık biridir , hiç gülmüyorsa ya da konuşurken arada tebessüm etmiyorsa özgüveni düşüktür, komik şeylere gülüp yeri geldiğinde karşısındakine bu komik değildir yeter artık mesajı verebiliyorsa güçlü bir kişiliği vardır.
insanın karakteri ne ayakkabı numarasından, ne çektiği selfiden, ne espri anlayışından, ne kaşından ne de gözünden anlaşılır. karakter eylemlerle anlaşılır bir tek.
Kimsenin karakteri nelere güldüğüyle belli olmaz. Ancak azda olsa kişiliğini kavramamıza yetebilir. Yinede insan karakteri o kadar karmaşıktırki hiçbir şekilde anlanamaz.
Gulumsemeyen ciddi insanlari sevmem.. hayata hep tebessüm ile baktigimdan sanırım.. birebir karakterini anlatmaz biz bu durum ama hayata bakış açısını anlamamız için iyi bir izlenim olur..
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > "İnsanların karakteri, en çok nelere güldüğünden belli olur." Birinin nelere güldüğüne bakarak karakterini anlayabilir misiniz?
En İyi Cevaplar