Merhabalar Herkese 🌸

Bir insanın güldüğü şeyler, kişinin karakterini mi belli eder? Yoksa alakası mı yok?
Merhabalar Herkese 🌸

Bir insanın güldüğü şeyler, kişinin karakterini mi belli eder? Yoksa alakası mı yok?
Kişinin karakterini net belli eder. Çünkü her konuda gülmeye çalışan birinin aslında yapmacık hareketler sergilediğini ve zorla güldüğünü bir şekilde anlaşılıyor. Gülünecek var gülünmeyecek var.
Göstere de bilir göstermeye de bilir, bazı insanların kişiliğinde Joker karakteri gibi bir yapı var mesela bende de oluyor toplum içinde sohbet ediyoruz aklıma bir şey geliyor gülüyorum 😂
İnşallah göstermiyordur çünkü ben her şeye gülüyorum assdjdk
Bence asıl her şeye gülen insanlar zeki oluyor. Mizahtan anlamayan kişiler yol alsın ahdhwhd
Hayır mizah seviyesini gösterir
Aynen öyle
Cevap
33Cevap
Bence zeka göstergesi bu karakterini belirlemez
Bence gösterebilir ama tamamen karakterini göstereceğini sanmıyorum
Bence gülünmeyecek şeyler de var kesinlikle ve evet karakter yapısını da gösterir..
Hayır biz Türkler kapı gıcırtısına bile güleriz gadası
İpucu verir ama net çıkarım yapılamaz. Bazen herşeye gülesimiz de gelebilir gereksiz şeylere de gülebiliriz.
Katılıyorum
Neye güldüğü tabiki kişiliğini azda olsa yansıtır mutsuz insanlara bakarsanız herşeye daha çok güler aslında , çünkü acılarını gülüşleriinin ardına saklamayı severler kimse bunları görmesin bilmesin isterler örnek " Ben " 😂😂
🌺🌹🌼🥰🏵️🌼🌿
Gülmek evrenseldir. Konuştuğu cümleler, okuduğu kitaplar, izlediği filmler, vs karakterini az çok belli eder de gülmek etmez. Çünkü insan herşeye gulebilir.
Tabikide gösterir akıllı insan herşeye gülmez : )
1. Canı sıkkın insan çok güler ve herşeye güler.
2. Cahil insan bilmediği için herşeye güler.

elbette
İnsanın zekasını mizahı gösterir. Güldüğü şey de tam olarak onun mizahı olduğundan gayet ilintili birbiriyle
Buna çok guluyorum sjdjd
Alâkası var biraz. Bir de çok gülen aşırı gülen insanlar acılarını saklar derler. Ben mutsuzken daha çok kahkaha atardım.
Yerine göre belli eder bence. Çünkü günümüzde insanların çoğu kendisini bir maske altına gizliyor
Az çok fikir verir
Sen hiç gülmediğin sert bir kişiliğe sahip olduğun için sorun yok 😂😂
🤣🤣
@r_engarenkyollar şu an güldüğün şey bana bi fikir vermedi demekkiiiiiii
@Deep-Black vermrdiyse o sizin sorununuz benim değil küçük hanım
Bu espiri de size değil beyefendiye yapılmış bırakın i cevap versin siz değil
Yaz balkalım beyfendi😅
@Deep-Black vermiş zaten küçük hanım samimiyetine dayanaraktan mizahi bir sataşma yapmışım bu dizi neden rahatsız ettiki. Benim yorumuma karşılık verme gereği gördünüz. ya da ben kötü ya da hakeret edici bir yorum mu yazdım sadece sert bir kişiliği var kendisinin buna istinaden böyle bir mizah yaptım. Sana sıkıntı veren şey ne koskoca adam bundan rahatsız olurs kendisi belirtir zaten.
@r_engarenkyollar beybe bana ne adamdan tanımam etmem. Diyorum kiiii senin böyle bi muhabbet yapıp üstüne gülmen bana karakterin hakkında herhangi bi fikir vermedi.. yani soruna örnek olarak gösterdim. Yoksa al adamı tepe tepe kullan banane yaaa
Aranızda özel duygusal bir durum varsa yine rahatsız olmanızı gerektirecek bir durum yok. Bu yorumu da bu şekilde değerlendirmeyi mn lütfen ben buranın en neşeli en muzip üyesiyim burada herkes beni bu kişiliğimle tanır bunlar benim herzaman yaptığım şeyler. Herhangi kötü bir niyet yok olmazda zaten
@r_engarenkyollar sevdim seni ponçik aralarda yorumlaşırız 😅
Abla pardon ya afedersin büyükmüşsün ama yazıların inan cok genç gösteriyor seni
Eee fikir vermrdiyse ben napiyim demekki sizin mizah anlayışınız yok 😂 ben güldüm önemli olanda bu küçük hanım
@r_engarenkyollar allahta bizim belamızı mı versin abla ne diyim😅
Küçük hanım soruyu soran ben değilim zaten ben kendi şahsi yorumumu yaptım bilmem sizi güldürür mü 😂 güldürdürse ne mutlu bana 😂
@r_engarenkyollar iyi niyetli olduğun besbelli abla allah kalbine göre versin🤍🤍🤍💐💐💐
Teşekkür ederim anlayışın için 🙏
@deep-black senin canını yiyerem haa güzellik 🌺 amin inşallah teşekkür ederim 🙏 benlik hiç bir sıkıntı yok arada olur böyle şeyler insanız sonuçta sevgiyle kal 🙋❤️🙋💐🙋😘
Kişinin nelere güldüğü zekasını belli eder demişti biri kulakları çınçınnlasın😂
Karakter değil ancak espiri anlayışı veya espirileri zeka seviyesini belli eder
Evett buna dikkat ederim en azından mizah seviyesini gösterebildi.
Yüzde yüz..
Zeka seviyesini bile gösterir.
Ben aşıkken de bol bol gülerim ki, gülünecek bir şey yoksa bile sırıtırım 😄
Karakterini, zekasını, sevdiğini bir çok şeyi belli eder
Kısmen öyle olsa da net olarak kim olduğunu anlamak için yeterli değil.
kim olduğunu göstermez ama, nasıl düşündüğünü gösterir.
Birinin nasıl güldüğünden terbiyesini neye güldüğünden zekasını anlarsın
Kültürünü gösterir, karakterden emin değilim belki odaklandığı şeyi gösterir
Mizah seviyesi ile zeka doğru orantılıdır ve hakkında genel bir izlenim oluşmasını sağlar..
Bir insanın neye güldüğü zekasını nasıl güldügü terbiyesini gösterirmiş.
Gülen insan iyidir
Ör=joker 😂
Bence de :d
İyi de ben saçma sapan şeylere bile gülerim 🤨🤣🤣
Ben de öyle ajxjansj
Kim olduğundan ziyade zeka seviyesini gösterir.
İniallh gostermez ben komık olan her şeye guluyorum
Kim olduğunu deyil ama karakterini gösterir
Göstermez insan herşeye gülebilir
Dünyası nasıl onu öğrenirsin
Değiştirir ben bazen bazn
Fikir edinebilirim.
Bence alakası yok biraz ya
Hakkında oldukça fikir veriyor
Neye güldüğünden zekasını anlarsın
Yok ya insansın neşesine bağlı.
hayır bence göstermez
Kişiliğini gösterir tabiki
Kalitesini tercihlerini yansıtır
Evet karakterini belirler ince çizgidir
biraz evet
Pek sanmıyorum.
guler guler
İpucu verir
Gösterebilir
Kesinlikle gösterir
Elbette gösterir
az çok gösterir
Hiç alakası yok
Alakasi yok bence
Evet
sanmam aşko
Gösterir
Sanmıyorum ya🤦
evet gösterir
Evet gösterir
Zekasını gösterir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?