D) Şıkkı: Cemal Süreya'nın Dediği Gibi: "Ben Bütün Kötü Şeylere Yalnızlık Diyorum Olacak ..
Yalnızlık Nedir Size Gore Yalnızlığın Tanımı ? ..
D) Şıkkı: Cemal Süreya'nın Dediği Gibi: "Ben Bütün Kötü Şeylere Yalnızlık Diyorum Olacak ..
Yalnızlık, yalnızlık gece ayazında sabaha kadar beklemek gibidir.
Isınmak için güneşin doğmasını beklersin ama o güneş asla doğmaz.
Yalnızlık, bulmadığın sevgiyi başka yerlerde aramak gibidir.
Ne yaparsan yap, onu bulamayacağını bilirsin.
Ama yinede denemekten vazgeçmezsin.
Onun boşluğunu hep başka şeylerle doldurmaya çalışırsın.
Yalnızlık aynı havayı soluyupta bir türlü yanyana olamamak gibidir.
Aldığın her nefeste onun kokusunu duymak istersin.
Ama yapamazsın.
Aldığın her nefes, ciğerini acıtmaya başlar.
Yalnızlık dediğin, eski bir sandalyenin gıcırdamasıdır yalnızlık..
Herkes terkedip gitti beni.
Sol kaburgam bile firar etti bedenimden.
Aradan geçen zaman bile yetmedi unutmaya.
Ettiğimiz kavgaları bile özlüyorum.
Saçlarını okşamayı, ellerini tutmayı..
Aniden boynuna salırmayı..
Bana bakışını, karşımda duruşunu.
Hatta arkasını dönüp yatışını bile.
İşte budur yalnızlık. Özlemek kadar yalın...
yalnızlık..uzayın sonsuz derinliklerinde kaybolmuşçasına... içten ve derinden çaresizliğin teslimiyet halimi? ya doğru insan varsa. birey kendisi için doğru insanı Tanrısal bir lutuf sonucu bulmuşsa ve sevdiğiyle yalnızsa... yalnızlık, gecenin sessizliğinde gündüzün coşkun selinde hiç farketmiyor...
Yalnızlık duygusu sıradan bir yalnız olma halinden değişiktir. Bazen insanlar bilinçli olarak tek başına kalmayı tercih ederler ve yalnız olmaktan zevk alırlar. Bu yalnızlık duygusundan farklı bir durumdur. Yalnızlık duygusu istek dışı bir yalnız kalma durumundan dolayı ortaya çıkar. Yalnızlık duyan insan terkedilme, dışlanma, depresyon, güvensizlik, umutsuzluk, anlamsızlık, değersizlik ve kızgınlık duygularıyla doludur. Kendisinin hiç kimsenin sevgisine değer olmadığını düşünür... bu yazıya göre aslında yalnızım diyenler yalnız degiller yalnız olmak düşüncelerini aktardıgında kimsenini seni anlamamasıdır,bir çay bardagını sabah bıraktıgın halde işten döndügünde aynı yerde buluyorsan bu sana yalnız oldugunu düşündürür ama yalnızlık bu degildir yalnızlık seni kimsenin önemsememesi,merak etmemesi,düşüncelerine deger vermemesidir.
Bir ayna gibi düşün. kendini görüyorsun ama gerçeği hiçbir zaman yansıtamıyorsun.
+1
Cevap
13Cevap
Yalnızlık sessizliktir kimi zaman, aniden hissettiğin boşluktur.Kimi zaman da kalabalık akarken etrafında sadece tek başına kalmak değildir, anlaşılmadığı hissetmektir aynı zamanda.Kendinden uzaklaşmak, kendinden kaçmaktır.Bazen kendini kendinle bırakmaktır yalnızlık, mutluluktur, bazen sakinleştiricidir, bazen sessizliğin verdiği huzurdur.Bazen de tercihtir.Aslında yalnızlık çok şeydir.
Yalnızlık;
+ aşkım ısırma bak acıyor
+ aşkım bak yapma gerçekten acıyor
+ bir dakika ya benim sevgilim yokki .s.s
+ Hay amk sivrisinekmiş..
Yalnızlık yaşıtlarının muhabbetlerinin seni açmamasıdır. Kendi dünyanda daha mutlusundur. Yalnızlık sabah uyanca telefonda birşey olmamasıdır. Yataktan kalkmadan bir sigara yakmaktır, yüzünü yıkadıktan sonra çok acil ihtiyaçmış gibi Gülce Duru - Yalnız dinlemektir. Geceleri kahvenle konuşmaktır. İnsanın istemeden de olsa yanlış düşüncelere sürüklenmesi ve egonun yükselmesidir. Yani biraz tercih biraz kader.
A- diyorum..
Ama bana göre annen ve baban yoksa sen yapayalnızsın..
Yalnizlik diyince kendim aklima geliyorum.. Hep yalnizim. Guuuuvencek kimsen yok terk edilmis agladigina bir omuz ararsin oda yok
yalnız olmak aslında hissetmeyle ilgili bir şey yani bir sürü arkadaşın olur ama yalnız hissedersin bir insan her zaman yanında olamaz her ihtiyaç duyduğunda bu yüzden hepimiz yalnızız aslında
Dolu dolu caddelerde,
Tıklım tıklım kaldırımlarda
Elleri cebinde dolaşan kişidir yalnız
Müşfik Kenter
Alafranga gelmiştir bana bu cümleler.
Yalnızlık: yalnız kişiyle bütünleşen bir sözlük bileşeni. ifadesiz,ruhsuz.
D) Şıkkı: Cemal Süreya'nın Dediği Gibi: "Ben Bütün Kötü Şeylere Yalnızlık Diyorum .. Çıkmamış :) ..
Yanlızlık özgürlüktür . gerçekleri görme eğilimidir
kesinlikle size katılıyorum yanlızken kendimi güçlü özgür ve güvenli hissediyorum
Senin kimseye sahip olmaman değil yalnızlık, kimsenin sana sahip olmaması.
kafa dinlemektir istediğin gibi takılmak her kapının açılması D
Yalnızlık gece başını yastığa koyduğunda aldığın nefesi hissetmektir..
yalnızlık budur baba..
Yalnızlık ; Sevginin Olmadığı yerde Yalnızlık vardır
Neye Yaklaşsam Sonu Uzaklık ve Kırgınlık.
Anla ki yok ALLAH'tan Başkasıyla Yakınlık ...
masaya oturdugunda kuru ekmek yemektir yalnızlık :)
yalniZligin tanimi kafa dinleme huzur. arada iyi gelir insana
en mutlu anlarım sevgilimin yanımda olmayışı ağladığımda yalnız olmam konuşucak hiç kimsenin olmayışı vs...
Yalin Olma Hali. Mutlulugun En Saf Durumu. Huznun En Agir Hali ..
Telefonun sarjinin 2 gunden fazla.gitmesi durumudur
bazen yanında sevgılın olsa bıle yanlızsındır bunu çok ıyı bılırım
yüreğin sesini kendisinden başka kimsenin anlamamasıdır.
Güvenecek kimsenin kalmamasıdır yalnızlık.
İnsan kendine yetebiliyorsa mutludur.
bu site yanlız olmasam suanda uyuyor olucaktım :/
Yalnızlık herşeyi içinde yaşamaktır
sevdiğim bişiy.
En mutlu anlarımmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar