"Sevilmiş olma isteği kendini beğenmişliklerin en büyüğüdür" demiş Nietzsche. Doğruluk payı var mı?

Friedrich dayı diyor ki yani, başkasının sevgisine ihtiyaç durmamızın tek sebebi egomuzu tazelemesidir. Sizce doğru mu söylüyor?
"Sevilmiş olma isteği kendini beğenmişliklerin en büyüğüdür" demiş Nietzsche. Doğruluk payı var mı?
Cevapla