Nietzsche'nin sözü geldi aklıma,"kim namus ve ahlak şövalyeliği yapıyorsa, bilin ki en namussuzu o'dur?

Tecavüzcü öğretmenin profiline baktım şimdi. Berkin'e terörist demiş, Rabia işareti yapmış, kadınlara nasıl giyinmesi gerektiğini söylemiş, namus bekçiliği yapmış. Öğrencileri, sınıfta da ahlak dersi verirdi, sadece cansel'i değil, birçok kişiyi de taciz etti demiş
Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar
Nietzsche'nin sözü geldi aklıma,"kim namus ve ahlak şövalyeliği yapıyorsa, bilin ki en namussuzu o'dur?
Cevapla