Kimileri hayatını dört duvar arasında yani evde geçirmekten yana tercih ederken , kimileri ise evde durdukça o dört duvarın üzerine geldiğini hissederek tüm gününü dışarıda geçirmeyi tercih eder. Peki siz hangi tarafsınız? #BirTutamAşkk #Dörtduvar
Hayatınızı dört duvar arasında yaşayanlardan mı yoksa o dört duvarın arasına girmeyenlerden misiniz?
evden dışarı çıkmıyom çünkü beni dışarıya bağlayan bişey yok henüz çalışmaya başlarsam mecburen evden çıkmak zorunda kalacam sırf sosyal olmak için sokaklarda serseri gibi sürtemem bu yüzden evde kalmayı tercih ediyorum
Ev kuşu olanlardanım... Kitap okumak benim hayayım olmuş resmen... Biraz okumayayım diyorum ama bir bakmışım bir gün elimde bir koli kitap eve gelivermişim... :)
28 yaşındayım bu yaşıma kadar hep evde durdum hiç dışarı çıkmadan yaşıyorum ne kadar bunaldıysam sıkıldıysamda çıkamadım çıkamıyorum dışarı eve tamamen kapalı biriyim
Çoğu zaman 4 duvar arasında yaşayanlardanım. İşsiz olmamdan kaynaklı 😄
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Genelde evde duramam dört duvar üstüme gelir hayat sokaklarda modundaydım ama bu aralar hep evdeyim insanlardan yediğim darbeler olsun depresyon falan filan.
şrfz insanlarla yaşayacağıma tek başıma iyiyim sıkıntı yok millet şrfsz olmuş çünkü kimseye minnetim yok kimseden bir beklentim yok çünkü hepiniz sahtesiniz gerçek olan sadece YÜCE ALLAH
En İyi Cevaplar