Doyasıya hayatı yaşamak mı (bencilce) ? Yoksa çevrenizdeki insanları da düşünerek mi adım atarsınız?

Başlıktaki gibi işte...
Doyasıya hayatı yaşamak mı(bencilce) ? Yoksa çevrenizdeki insanları da düşünerek mi adım atarsınız?

Doyasıya hayatı yaşamak mı (bencilce) ? Yoksa çevrenizdeki insanları da düşünerek mi adım atarsınız?



Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 😇
Doyasıya hayatı yaşamak mı (bencilce) ? Yoksa çevrenizdeki insanları da düşünerek mi adım atarsınız?
Cevapla