İstediğiniz hayatı yaşamak mı yoksa dışlanmamak için başkalarının istediğine göre hareket etmek mi?

Ben eşcinselim ve liseyi İç anadoluda okudum. Lisede her türlü şiddete maruz kaldım ve gerçekten hatırlamak bile istemiyorum o zamanları. Ve üstelik hiç de istediğim gibi davranamıyordum. şu an ise ünideyim ve sınıfımın çoğu erkek. İstediğim gibi giyinmek istiyorum kısa şort giymek istiyorum küpe takmak istiyorum çok erkeksi davranmak istemiyorum ama bunları yaparsam da arkadaşlarımın beni terk edeceğine eminim. Sizce ne yapmalıyım?

İstediğiniz hayatı yaşamak mı yoksa dışlanmamak için başkalarının istediğine göre hareket etmek mi?
Cevapla