Güncellemeler
+1 yıl
Anksiyete kaygı bozukluğu yüzden çekingen utangaç biri oldum bu yüzden sevgilim yok çok üzülüyorum yardim edin lütfen bana yardımcı olun
Kızlarla kaygı yüzünden tanişamiyorum Doktora gittim kaygı bozukluğu var dedi bana sevgilim kız ortamim bile yok bu yüzden yardim lütfen merhaba bile diyemiyorum ismini de sora miyorum?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ya abii niye cekiniyosunuzz çekinme tamam boyle diyince olmuyor ama yani cekincek bir durum yok ortalama bir tipin varsa özür rilerim bununla alakası yok ama yinede çok sorun etme ilaçlarla gecicek bir durum değil senin ilk adımı birkezfe olsun atman gerek eğer olmazsa bile yiende denedim dersin
Psikoloğa git
Gittim ama sonuç yok hala ilaç kullanıyorum
Yeterince değişmeyi istemiyorsun demektir ya da psikolog gerçekten iyi değil
Yüz yüze böyleyim sanal ortamda iyiyim aslında sanalda bulsam da bu yüzden yüz yüze gele miyorum
tanısmaya calıs
Çok denedim olmuyor hiç elim Ayağım sesim bozuluyor titriyor ya da hiç yanina gide miyorum