Dışarda bir kızla tanışmaya çok korkuyorum, nasıl aşarım bunu?

Ben girişken biriyimdir. Bir kızla konuşurken hiç kaygı ve stres hissetmem ama tanışmak istediğim kız o an bağırıp çağırır beni orada rezil eder diye korku duyuyorum.

Böyle arıza kadınlar olduğunu düşünüyorum. Kibar bir şekilde yaklaşırım ama "ya bağırırsa" korkusu beni geri çekiyor.

Dışarda bir kızla tanışmaya çok korkuyorum, nasıl aşarım bunu?
Cevapla