İnsan kendisini konuşarak mı iyi anlatır yoksa yazarak mı?

Karşınızada ki insanın ses tonu mu daha inandırıcı gelir size yoksa kullandığı kelimeleri mi?
İnsan kendisini konuşarak mı iyi anlatır yoksa yazarak mı?
Cevapla